Chapter 5

1.8K 62 8
                                    

*Jessica*

Vzala jsem si jogurt a šla do pokoje.Položila jogurt na noční stolek a šáhla jsem pod postel. A z pod postele jsem vyndala noťas. Dala jsem si ho na klín, vzala si zpátky jogurt a pustila si Papírová města. Ani jsem si nevšimla, že po chvíli do pokoje vešel Theo a zavřel se v koupelně.

,,Jess?" vyrušil mě známý hlas. Theo. Koukla jsem se ke dveřím od koupelny. Ze dveří koukala jeho hlava. Přikývla jsem. Z vlasů mu padali kapičky vody. Na tváři měl krásný úsměv s ďolíčky. A k tomu pomněnkové oči. S tohohle kluka se všem holkám musí podlamovat kolena. Dokonce i mě. Až teď mi došlo, že na mě mluví. ,,Promiň.... zamyslela jsem se." Usmál se a mrkl. ,,Říkám, aby si mi ze skříně podala tepláky a boxerky." Jeho hlas by jemný a trochu chraplavý. Přikývla a šla ke skříni. Vyndala jsem šedomodré tepláky a černé boxerky. Hodila jsem je na něj. ,,Thanks." a zalezl zpátky. Vypla jsem pc a šla vyhodit jogurt do koše. Z koupelny vyšel Theo v teplácích bez trička.

 Z koupelny vyšel Theo v teplácích bez trička

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ty vole!!! To jeho tělo. Ty svaly, hm?😈 On je prostě .....to se nedá ani říct, jak je dokonalý. Skousla jsem si ret. Trošičku jsem vzdychla. ,,Prosím, ať to neslyšel." Řekla si v duchu. Pro mojí smůlu to slyšel. Uchechtl se a šel ke mě. Skousla jsem si spodní ret a koukla se mu do očí. Předtím jsem se koukala na jeho dokonalé tělo.

,,Přestaň si kurva kousat ten ret." Jeho hlas byl najednou hluboký a plný čehosi. ,,Proč?" nevinně jsem zamrkala a skousla si ret. ,,Protože mám chuť tě hnedka tady ošukat." Po jeho slovech jsem zalapala po dechu a krev se mi nahrnula do tváří. Protože mi tohle ještě žádný kluk neřekl. Jakmile mě Theo políbil, prodloužila jsem náš polibek kousajíc mu do rtu. Theo to vzal jako svolení, proto se s polibky přesunul na můj krk. Jeho ruce zabloudily pod lem mého croptopu vytahujíc ho nahoru, ale já ho zastavila. ,,Theo, nejsem připravená." Tušila jsem, že kluk jako on bude chtít sex co nejdříve. Měla jsem strach. Cítila jsem se strašně trapně, když se rozesmál. ,,Jess. Já s tebou nechci spát." Svým způsobem mě jeho slova bolela. Protože kdo by chtěl sex s takovouhle holkou jako jsem já. NIKDO.

,,Věříš mi?" Přikývla jsem. Ačkoli jsem si tím nebyla na 100% jistá. Jsem tak hrozně zmatená. ,,Okey. Takže si lehni a uvolni se. A můžeš mě kdykoli zastavit. Okey?" Znova jsem přikývla. Theo se jen usmál znovu mi stahujíc croptop. Tentokrát jsem ho nechala.

Můj croptop letěl někam do neznáma a hned za ním mé kraťasi. Přikryla jsem si obličej rukama, aby Theo neviděl jak se červenám studem. On je první kluk před kterým jsem skoro nahá. Ze stolku vyndal nožík a tím mi rozřízl podprsenku. Kterou poté zahodil k tílku. Políbil mě na rty a poté postupoval níž. Zastavil se u krku, který začal kousat, sát a líbat. Poté 'došel' k mé hrudi. Levé prso zmáčkl. Zavzdychala jsem. Pravou bradavku objel jazykem a poté se do ní zakousl. Dělal to do té doby dokud nebyly úplně tvrdé. Poté mi začal dávat motýlí polibky od hrudi až k podbříšku. Mezi prsty si vzal lem mích kalhotek. Koukl se a zeptal se mě pohledem ,Můžu?'. Pomalu jsem přikývla. Stáhnul mi kalhotky a já se chtěla zakrýt. ,,Jsi krásná." usmál se a já vrátila ruce zpět. Kalhotky si strčil do kapsy u tepláků. Políbil mě na vnitřní stranu stehna. Postupoval blíž k mé kamarádce. Políbil mě na ní. Vzdychla jsem. Theo se jen usmál. Prohla jsem se v zádech a zavzdychala. Chytla jsem ho za vlasy a zatahala za ně. Zavzdychal a začal mě uspokojovat pusou. Kroužil jazykem do všech stran. Myslím, že jsem vzdychala čím dál víc. Začala jsem trochu cítit mravenčení v podbříšku. Když jsem si myslela, že se poprvé udělám. Tak musel někdo zaklepat.

,,Co je?" Řekl rozrušeně Theo. Poté co se odemně odpojil. ,,Nerad ruším hrdličky, ale my kluci máme práci." Byl to Adam.Teď jsem měla chuť ho zabít. Theo si povzdechl a vstal ze mě. Posadila jsem se na posteli a vzala si polštář, kterým sem se zakryla. ,,Nojo." Řekl Theo a oblékl si černé triko, které leželo na židli. Vrátil se ke mě. Přiblížil se ke mě obličejem. Políbil mě a potom mi zašeptal do ucha. ,,Zlato, neboj. Večer to dokončíme." Skousl mi ušní lalůček. Z mých úst se ozval tichý stén. Odtáhl se od mého obličeje. A já ho naposledy políbila. Polibek mi obětoval. Odrhl se a odešel z pokoje.

Po chvilce jsem vstala z postele a šla si posbírat oblečení po zemi. Když jsem měla všechno sebrané, tak jsem si uvědomila jednu ZÁSADNÍ věc. On má moje kalhotky v kapse!!!! Sakra... Prádlo jsem položila na židli. Vlasy si stáhla do culíku. Ze šatníku si spodní prádlo a Theovo triko. Lehla jsem si zpátky do postele. Zapla si noťas a pustila si písničky na YouTube. Vzala si knížku a pokračovala ve čtení.

Po chvíli mě ze čtení vyrušil VÝSTŘEL, který byl slyšel ze spoda. Ano, opravdový výstřel ze zbraně. Stopla jsem písničky a založila si knížku. Vstala jsem z postele a vydala se dolů. Když jsem došla do kuchyně, tak jsem viděla Thea se zbraní v ruce. Na zemi ležel asi třicetiletý chlap v kaluži vlastní krve. Koukla jsem se na Thea se slzami v očích. A víte co jsem viděla v jeho očích? Potěšení, radost. On má radost z toho, že zabil chlapa!! 😭😭😭

,, Co jste kurva zač?!"

**************************************************************

Po xx měsících jsem zpět. 960 slov. Donáším vám další díl s Theem a Jess. Moc vám chci poděkovat za 300 reads!!! Jste skvělý!!! Omlouvám se za chyby. Potěší votes i komentář.....

Vaše Tess

Life With Mafia /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat