,,Kdy jsi o to přišel?" zeptala jsem se zvědavě. Zrovna jsme u nás v pokojích a povídáme si. Theo je opřený o pelest postele a já ležím v jeho klíně. ,,Nevím........ Myslím, že v 15," řekl a hladil mě ve vlasech. ,,S kým to bylo?" ztišila jsem hlas. Neodpověděl mi a dál mě hladil ve vlasech. Typický Theo. Nechce se se mnou bavit o jeho minulosti. Je to divné, když jsem teď přítelkyně! Měli bychom si říkat všechno.,,Tak mi odpověz," řekla jsem tvrdohlavě. Pokroutil hlavou. ,,Nechci o tom mluvit. Radši bych se bavil o tobě." zkusil to Theo. Zvedla jsem a vstala z postele. ,,Ale já se nechci bavit o sobě. Neřekl jsi mi nic z tvé minulosti!" vykřikla jsem a kolem sebe rozhodila rukama. ,,Není k tomu, co říct." vyštěkl Theo a zamračil se. ,,Je! Musí být! Jinak bys neskončil tady?!"
Nastalo ticho a já začala litovat toho, co jsem řekla. Ale na druhou stranu to byla pravda. ,,Nikdy jsem nikomu neřekl nic..... Osobního." povzdechl si. Chápavě jsem přikývla.
,,Jmenovala se Juliet. Byla to má první láska. Byli jsme spolu 4 roky. Po 3 letech, co jsme byli spolu se změnila. Začala pít, fetovat, chodit na párty a spát s každým. Když jsme měli výročí chtěl jsem ji požádat o ruku, tak jsem odjel ze školy rovnou k ní. Ale nachytal jsem ji. Zrovna si to rozdávala s nějakým chlapem. A když mě uviděla ve dveřích, tak mi řekla celou pravdu. A ještě k tomu dodala, že neměla prachy na zaplacení drog, tak mě dala Sebastianovi a od té doby splacím její dluhy. Nevím, jestli žije a je mi to už jedno. Když mám tebe. Holku, kterou miluji." řekl a na důkaz svých slov mě políbil.
,,Proč jsi mi to neřekl dřív?" zašeptala jsem. Pokrčil rameny. ,,Je to podstatná část tvého života." sykla jsem a všimla si, že byl unavený z mých otázek na toto téma. Tak jsem ho radši změnila.
,,Pojď, do sprchy." řekla jsem. ,,Spolu? Bude sex ve sprše?" zajiskřilo mu v očích a rozběhl se do koupelny. Nad tím jsem se zasmála a pokroutila hlavou. Vydala jsem se za ním.
****
,,Tak to bylo úžasný." řekla jsem a vylezla ze sprchy. ,,Jo, to tedy bylo." řekl Theo a vylezl ven. Obmotala jsem kolem sebe osušku a ručníkem si vysušila vlasy. Theo s ručníkem kolem pasu přišel za mě a obejmul mě kolem pasu. Ručník jsem hodila do koše na prádlo a podívala se do zrcadla. Theo mi dával malé pusinky na krk. ,,To chceš další kolo?" zeptala jsem se ho a tiše zasténala. Zavrněl a dál mi líbal krk.
,,Jsem unavená." řekla jsem a odstrčila ho. ,,To mě tady takhle necháš!" zakřičel za mnou a já na něj ukázala fakáče. Zavřela jsem dveře a v pokoji se převlékla.Theovo černé tričko a moje tanga. Lehla jsem si do postele, z pod postele vytáhla laptop a pustila si film. Dítě Bridget Jones.
Poslední co jsi pamatuji je , že přese mně dal Theo ruku a přitiskl se ke mně. A co jsem slyšela bylo jen tiché ,,Dobrou noc, zlato."
********
Ráno mě probudilo zavrzání postele a následné prohnutí. Promnula jsem si oči a podívala se, kdo mě vzbudil. Theo se na mě zadíval a na rtech mu skotačil úsměv. Vlasy měl rozcuchané a vypadal strašně sladce. ,,Dobré ráno." řekl a odendal mi pramen vlasů za ucho. ,,Ahoj." usmála jsem a protáhla se.
ČTEŠ
Life With Mafia /DOKONČENO/
FanfictionJessica Parker, 16 let, mladá studentka, je šikanována ve škole klučíčí partou. Má taky otce, který hraje poker a vsází dostihy, mladší sestru Kate, matku a má nejlepší kámošky Emily White a Lily Williams. Zachrání ji Theo Raeken, který se do ní z...