Věnováno: NikolRosicka
,,Co tyhle?" ukázala jsem Nikol tričko, které by se jí mohlo líbit. ,,To je úžasný." řekla a dala si ho do košíku. Teď už jenom něco Bell a můžeme jít koupit nějaké boty. Bloudily jsme v obchodě s oblečením a hledaly něco pro Bellu. Nakonec si vybrala mikinu s jednorožcem. Zaplatily jsme a šly holkám koupit nějaké boty. Vešly jsme do obchodu, holky se rozeběhly hledat, ty, které potřebovaly. Každá z holek chtěla 5 párů bot. Tak to jsem zatrhla a každé dovolila 2 páry. Nakonec to dopadlo tak, že Nikol měla Conversky a Suprsky, Bell tenisky a baleríny a já si nakonec taky jedny koupila. Černé boty na 5 centimetrovém podpatku. Zaplatily jsme a poděkovaly. Opustily jsme obchod, obklopené taškami jsme se vydaly k autu.
Tašky jsme daly do kufrů, nasedly do auta a jeli k nám do vily. Cestou jsme si povídaly, smály se a říkaly si, co máme rádi za muziku atd. Nikol ráda poslouchá Katy Perry, Miley Cyrus a tak různě a Bell to samé. Já poslouchám Black Viel Brides, Justin Bieber, One Direction, 5 Seconds Of Summer a další. Potom přišlo téma: Kdo se jim líbí. ,, Líbí se mi jeden kluk od nás ze školy. Chodí o rok víš, je milej, hodnej a krásnej. Jmenuje se Dominic, má hnědé vlasy obarvené na blond, jedno oko modré a druhé zelenohnědé. Ale chodí s největší-" pozastavila se a ukázala Bell, aby si přikryla uši. Udělala to a já se dál soustředila na cestu. , ,,- s největší děvkou u nás na škole. " řekla Nikol a vypadala na to, že začne brečet. ,, Nestojí ti za to. A myslím si, že si zasloužíš někoho lepšího než je nějakej zasranej Dominic. A brečez bys měla jen díky klukovi , kterého miluješ a ne, který o tebe nezavadí ani pohledem." řekla jsem a všimla si ve zpětném zrcátku, jak si Nikol utřela neposednou slzu. Usmála jsem se na ní a ona mi úsměv oplatila. A šťouchla do Bell, která si sundala ruce z uší.
JÁ: ,,A tobě?"
BELL: ,, Nikdo."
Vždyť je na to ještě malá, pomyslela jsem si a zastavila na semaforech. A čekala než se objeví zelená. „It's killing me, killing me, dead and gone, what's done is done. You were all I had become, I'm letting go of what I once believed. So goodbye agony, goodbye agony, goodbye agony." Po autě se roznesly tóny mého vyzvánění. Goodbye Agony od BVB. Veškeré kontakty mám v rádiu. Ťukla jsem na přijmout a řekla: ,,U telefonu Jessica Parker, přejete si?"
,,Jessie, tady Katie. Tvoje sestra."
,,Katie, jak je? A proč mi voláš?"
,,Jess, mamka je v nemocnici." Zděsila jsem se a slyšela z její strany brekot.
,,Kde jsi? A v jaké nemocnici?"
,,Čekám v nemocnici u automatu na kafe. Nemocnice St. Henry."
,,Dobře, za 10 minut tam jsme."
,,Dobře." A zavěsila. Na semaforech naskočila zelená. Rozjela jsem se a upřela pohled na silnici. ,,Nikol, zavolej nebo napiš Theovi, že jedeme do nemocnice za mojí mamkou a že přijedeme tak do hodiny max. za dvě." řekla jsem a pustila rádio. Uělala to, co jsem řekla. Myslím si, že Bell mě a Thea bere jako 'rodiče' a Nikol jako kámošku a jejího přítele. Ani mi to nevadí a Theovi? To vážně nevím, ale mohla bych se ho na to zeptat. A taky jsem si uvědomila, že o Theovi nic moc nevím. Povzdechla jsem si a vjela na parkoviště před nemocnicí.
Holky jsem nechala v autě a vběhla jsem do nemocnice. ,,Kde leží Amanda Parker?!" vyhrkla jsem ve spěchu. ,,Teď je na sále, potom bude převezena do pokoje 74, 2.patro." řekla recepční otráveně a dál si lakovala nehty. Povzdechla jsem si a otočila se. ,,Jess!" zakřičel někdo a objal mě. Byla to moje malá sestřička Kate. ,,Kate!" objetí jsem jí oplatila. A takhle jsme se tam ještě nějakou chvilku objímaly.
,,Co se stalo?!"JÁ
,,Jely jsme nakoupit. V jednu chvíli si čtu a mamka řídí. A v druhé slyším brzdění gum a silný naráz. Já vyvázla jen s modřinami a lehkým otřesem mozku a mamka je asi už hodinu na sále." KATE
,,Dobře, hlavně že ty jsi v pořádku. Pojď, půjdeme čekat na její pokoj." JÁ
Přikývla a šly jsme čekat. 2 hodiny, 3.hodiny a Kate už mi spala na rameni. Povzdechla jsem si a podívala se na chodbu. Všimla jsem si, že k nám jde doktor a dvě sestry, které tlačí lehátko. Položila jsem Kate a zvedla jsem se. ,,Jste dcera Amandy Parker?" přikývla jsem a čekala,co doktor řekne.
****
,,Zlato. Nevadí, že k nám vezmu svou sestru? Mamka je v nemocnici v kómatu, otec zmizel a nikdo o něm neví. Jess"
,,Jasně. To s vaší mamkou mě mrzí. Theo"
Vzala jsem Katie do náruče a odnesla jsem ji k sobě do auta. Nikol si sedla do předu a Kate jsem při pásala. Sedla jsem si na místo řidiče a vyjela jsem směrem k naší vile.
ČTEŠ
Life With Mafia /DOKONČENO/
FanfictionJessica Parker, 16 let, mladá studentka, je šikanována ve škole klučíčí partou. Má taky otce, který hraje poker a vsází dostihy, mladší sestru Kate, matku a má nejlepší kámošky Emily White a Lily Williams. Zachrání ji Theo Raeken, který se do ní z...