Chapter 13

1.2K 45 5
                                    

Poslouchala jsem tlukot jeho srdce a kolíbal se mnou ze strany na stranu. Takhle jsme tam strávili asi 10 minut a potom někdo zaklepal. ,,Pojď." řekl Theo a do pokoje strčil hlavu Adam. ,,Dole máte pizzu. Tak si pospěšte, aby vám ji kluci nesežrali nebo aby nevychladla." usmál se a odešel. Mňam, pizza. Theo vstal a podepíral mě, abych nespadla. Usmála jsem se na něj a šli jsme dolů. V obýváku na gauči seděli kluci a žrali pizzu. S Theem jsme se zasmáli a sedli si k nim. Vzali jsme si pizzu a začali ji jíst.

Když jsme pizzu měli snězenou, kluci vyhodili krabice a vrátili se ke mně. Pustili jsme si TV a dívali se na Austin & Ally. Můj oblíbený seriál. Přitulila jsem se k Theovi a on nás přikryl dekou. Hladil mě ve vlasech a já poslouchala tlukot jeho srdce. Pokaždé když se ho dotknu, tak se mu zrychlí dech a tlukot srdce. Že by mě měl vážně rád tak jak já jeho?

Když jsme dokoukali 3. díl, tak jsem si vzpomněla na kabelku. ,,Kluci, kde mám kabelku s věcmi?" zeptala jsem se jich a odtáhla se od Thea. ,,V kuchyni na židli." přikývla jsem a zvedla se z gauče. Vydala jsem se do kuchyně. Pro kabelku a napít se. V kuchyni jsem se napila a vzala si kabelku. Odešla jsem s ní nahoru. Z kabelky jsem si vzala mobil a najela na zprávy. Napíšu mamce, ale to se nesmí nikdo dozvědět. Lehla jsem si do postele a napsala jí. Hnedka mi odepsala.

Rozbrečela jsem se, protože se mi po nich stýskalo. I po táto i když je na hovno. Utřela jsem si slzy do rukávu a hledala Theův počítač. Po chvilce jsem ho našla, v šuplíku ve stole. Lehla jsem si s ním do postele a pustila si film. Warm Bodies. Je to film o zombících. Kdo to neviděl, doporučuji.

Je to krásný film. Rozhodla jsem se. Chci se naučit bránit a bojovat. Už mě nebaví být tak bezmocná holka jako jsem. Chci s tím skončit. A musím to dneska večer říct klukům. Bojím se, co na to řeknou.

Povzdechla jsem si a pustila si písničky na yt. Vzala si rozečtenou knížku a začala číst.

Když bylo 7 PM, zavřela jsem knihu a šla dolů za kluky. Bála jsem se. Hlavně Thea. Začala jsem se třást a pořád jsem nezastavovala. Najednou jsem byla dole v obýváku.

Kluci seděli na gauči a něco řešili, protože se The o mračil a byl nasraný. Zatínal ruce v pěsti. Odkašlala jsem si a trošičku se přestala třást. Otočili se na mě a Theo se kapku uklidnil.

,,Chci vám něco říct." řekla jsem roztřeseným hlasem a sedla si Theovi na klín. Usmál se a pohladil mě po zádech. Jen kdyby věděl, pomyslela jsem si a nadechla se.

,,Tak povídej." řekl mi Seba. Nadechla jsem se a spustila. ,,Už nechci být ta malá bezbranná a bezmocná holka. chci se naučit střílet, prát a bojovat. Pomůžete mi, prosím?" rozbrečela jsem se a poslouchala, co na to řeknou. Bylo ticho, ale cítila jsem Thea. Hrudník se u rychleji nazvedával a vrčel.

,,ANI NÁHODOU!" zařval Theo shodil me ze sebe. Praštila jsem se o roh stolu. ,,Není to špatný nápad. Já a Adam ji naučím střílet, Theo cvičit a bojovat a Dane........ Ty si dělej, co chceš." řekl Sebastian a usmál se.

Šáhla jsem na část hlavu, kde jsem se praštila. Podívala jsem se ruku, kterou jsem měla ve vlasech. Měla jsem na ní krev. Vystrašeně jsem se podívala na kluky. Jediný kdo si mě všiml, byl Adam. Přiběhl ke mně a podíval se na to.

,,FAJN!!" zařval Theo a odešel. Slyšela jsem prásknutí dveří od pokoje. Byla jsem ráda, že mě naučí bojovat, střílet atd. Adam mi pomohl se posadit na sedačku. Někam odběhl a Sebastian si sedl ke mně. A Dan někam odešel. Ten je mi jedno. ,,Theo vychladne a bude všechno v pohodě." řekl mi Seba a pohladil mě po tváří.

Otočila jsem se obličejem k němu a pousmála se. Usmál se a přiblížil se ke mně. Nahl se ke mně a políbil mě. Tedy mě začal líbat. Pamalu a jemně.

Přestala jsem přemýšlet a tak jsem začala spolupracovat. Sebastian si mě posadil na klín a pokračoval v líbání, přičemž se mi dostával jazykem do úst.

Life With Mafia /DOKONČENO/Kde žijí příběhy. Začni objevovat