"Nu gör han det igen! Han stöter på dig!! Fan vad han ska få när jag ser honom..!!" Säger Adrian ilsket och spänner sina käkar.
"Lugna dig! Det gör han inte alls, det bara du som tror det! Blanda inte in honom i det här!" Säger jag argt tillbaka. Men ångrar det direkt.
"Nu gör du det igen, Ebba" säger Adrian och spänner blicken i mig.
"Vadå.." mumlar jag.
"DU FAN FÖRSVARAR HONOM! GILLAR DU HONOM ELLER VAD!!" Ropar han och tar ett hårt grepp om min armled.
"Men tyst!" Fräser jag och tittar mig omkring.
Ett gamalt par som går förbi oss tittar konstigt på oss."Du är väl medveten om att vi står mitt i centrum!? Börja inte med det här" Säger jag med osäker röst.
"Lyssna noga Ebba!" Säger Adrian med bestämd röst, och tar ett kliv närmare mig så att han står face2face med mig.
"Jag gör vad fan jag vill med dig, det är jag som bestämer och inte du! Och jag tvivlar på att du inte gillar Felix. Tror du inte jag vet att du var hos honom i Tisdags?"
Väser han mot mig. Jag tittar chokat på honom, hur i helvete visste han att jag har varit där???
"Tror du jag är korkad eller?! Om du en endaste gång till ljuger för mig, då fan..." mumlar han till mig med bestämd ton.
Jag drar mig genast ur hans grepp och backar ett steg.
"Du bestämer fan inte över mig! Och sluta lägga dig i mitt privat liv! Vet du vad?, det är slut. DET ÄR SLUT" säger jag irriterat.
Just när jag ska säga nåt till, tar han ett snabbt steg mot mig och tar tag om båda mina armar den här gången.
"Du din jävla bitch, du gör fan inte slut med mig! När jag säger att det är slut, så är det slut!" Morrar han mot mig, och tar ett rejält hårt grepp om armarna mina.
Jag försöker vrida mig loss men det är omöjligt.
"Men släpp! Om inte du släpper nu så skriker jag, då..."
mer hinner jag inte innan jag känner att det bränner rejält till på min vänstra kind.Jag lägger min hand mot min kind och tittar chokat på honom. Han.. han slog mig?
Just när Adrian tar ett hotfult steg närmare mig, hör jag hur nån ropar en bit bort.
"SLÄPP HENNE!"
Jag vänder mig hastigt om och tittar dit bort vart rösten kom ifrån. Där stodd ingen mindre än...
FELIX??