BÖLÜM 1

146 13 12
                                    


" Anne ne olur bir şey olmasın dayanamam. Ölürüm ben..."

İnsanın acısını nasıl bu kadar derinde hissedebilir? Yaşarken nasıl defalarca ölünür aynı anda?

" Şşş korkma birtanem bir şey olmaz . Onun seni bırakıp gitmiceni ben bile öğrendim kızım."

" Anne yarım yapamam, eksik yapamam yaşayamam. Benim masalım böyle bitmemeli anne.."

Masalımızı beraber süslicez varlığımın tek sebebi.

Neden herkes bana bakıyor? Tabi onlarda haklılar hayatlarında kaç kere üzeri kanlı bir gelinlikle ameliyathanenin kapısında böğürerek ağlayan bir gelin gördüler ki? Çok şükür kapı açıldı. Doktor çıkınca ne yapacağımı şaşırıp yerden kalkmaya çalışınca birden gözlerim karardı ve tekrar yere düştüm. Kaç gündür yemek yemedim, kaç saattir burdayım ve hangi hastanedeyiz hatırlamıyordum. Allak bullak olmuştum resmen. Annem kolumdan tutup kaldırınca biraz toparlanabildim. Hümeyra teyze anneme yardım etmek için diğer koluma girdi. Sonunda doktorun yanına varabildik.

" Duru hanım..."

Neden durakladı? Hayır sakın! Hazır değilim buna lütfen. Başını mı eğdi o?

" Ben ne diyeceğimi bilemiyorum.. Eşiniz..."

Kalbimin kursağımda atması normal mi?

" Biz... çok uğraştık... gerçekten. Buraya geldiğinde bilinci kapalıydı. Yapabileceğimiz her şeyi yaptık ama..."

Yapmaz ki. Beni bırakıp gitmez ki. Karanlığa itmez ki beni güneşim. Işığım yapmaz.

" Maalesef kalbi durdu."

Boğazımdaki düğümü çözsün biri..
Bir anlamım kaldı mı?
Yaşama umudunu göstersin, kalbimde ki ışığı yaksın biri..

Ben ellerimden öldürüldüm
Ben gözlerimden öldürüldüm
Ben mutluluğumdan öldürüldüm
Gidip hesabını sorsun biri...

"Anne şaka diyin. Olmadı diyin.
Ölmedi diyin. Hepsi numara diyin. Düğün şakası yaptık diyin anne!"

" Hümeyra teyze ne yaparım ben? Oğlun olmadan ne yaparım? Diğer yarım olmadan ne yaparım. Sen söyle. Oğlum dayanıklıdır benim, de. Sağlamdır kolay kolay bir şey olmaz de!"

"Biriniz bir şey söyleyin ne olur!"

"Sare Duru yapma bitanem sakinleş."

" Anne nasıl sakinleşeyim? Yaşama sebebim elimden gidiyor. Sönüyor bütün umutlarım nasıl sakinleşeyim?"

Şaka olmalı .Benimle oynuyor olmalılar. Hatta Mehmet Emre de birazdan ameliyathaneden çıkıp "seni bırakır mıyım baharım , duru güzelliğim" diyecek!1,2,3.....

"BANA AKIN DENEN O PİSLİĞİ BULUN HEMEN! FARE DELİĞİNEDE GİRSE ÇIKARTIN GELİN! DİRİSİNİ İSTİYORUM Kİ ÖLMEKTEN BETER EDEYİM ONU!MEHMET EMRE'Yİ VURDUĞU SİLAHI DA BULUN. PARÇALARIYLA BİRLİKTE YEDİRECEĞİM O İBNEYE..."

" Peki. Emredersiniz Sare Duru Hanım."

____________________________

Evet arkadaşlar hikayemin ilk bölümü ısınma turu diyelim. Umarım beğenirsiniz sık sık yeni bölüm gelecek. Bol şaşırtmalı bir hikaye olsun istiyorum. İlk bölümle ilgili yorumlarınızı bekliyorum

Bittim mi?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin