Sabah olunca soluğu ablamın yanında aldım. Telefonla konuşmanın dışında pek görüşememiştik onunla. Zaten bu ara hep doktor kontrolüne gittiği için vaktimiz olmamıştı. Hem Akın için yapacağım sürprizi ablama danışabilirdim. Kapıyı çaldım. Kapıyı ablamın yardımcısı Sevgi hanım açtı." Sevgi hanım merhaba ablam yok mu?"
" Merhaba güzel kızım benim. Yukarda ablan, uyuyor."
" Aman uyusun, uyandırmayalım sakın. Ben yukarı çıkıyorum. Eniştem nerde?"
" Mithat bey şehir dışına çıktı. Bir arazinin ihalesi için Adana'ya gitti. "
" Tamam Sevgi hanım teşekkürler. Siz kahvaltıyı hazırlarsınız. Şu börekleri ısıtırsın. "
" Tamam Sare Duru hanım. "
Elimdeki paketleri Sevgi hanıma verdikten sonra yukarı ablamın yanına çıktım. Niyetim onu uyandırmak değildi. Uyurken ablamı izlemeyi çok severdim. Tıpkı bir meleğe benzetirdim. Küçükken saklıca odasına girer saatlerce ablamı izlerdim. Yanına gidip yatağa oturdum. Her zamanki gibi çok güzeldi. Bembeyaz bir teni ona sevimlilik katıyordu. Yanaklarını okşamayada bayılırdım, çünkü yumuşacıktı. Ablamın çok garip bir huyu vardı. Uykusunda gülümserdi. Böyle zamanları yakalayınca kendimi dünyanın en şanslı kardeşi hissederdim ve ablama hayran kalırdım. Yine gülümsemeye başlamıştı. Yanağına küçük bir buse kondurdum. Kolay uyanan bir insan olmadığı için şanslıydım. Onu çok özlemiştim dayanamadım bende yanına sokuldum. Kokusu huzur veriyordu. Hamile olduğu için bu sefer fazla sokulamadım ama sıcacık sarıldım. Onun yanında huzursuz olmak imkansızdı. Uykunun kollarına bırktım kendimi. Ablamla uyumayalı uzun zaman olmuştu. Saatlerce uyumuştuk birlikte.
" Benim küçük dünyam ablasını ziyarete mi gelmiş?"
Ablamın sesini duyunca gülümseyerek uyandım. Bana hep küçük dünyam derdi. Abimede büyük dünyam diye hitap ederdi. Bizde ona koruyucu meleğimiz derdik.
" Yakalandım meleğim. Öyle güzel uyuyordun ki uyandırmaya kıyamadım. Kollarında huzur bulmak için yanına kıvrıldım uyumuşum. Ablaların bitanesi nasılsın?"
" Küçük dünyamla daha iyi oldum. Büyük dünya unuttu sanırım bizi."
" Yok meleğim olur mu? Babamla şirkete gitti abim. Bu aralar işleri yoğun biraz. "
" Anladım canım. Babam döndü demek Kanada' dan. Nasılmış Mr. Daniel?"
" Daha iyiymiş ablacım. Yaşadıkları olaylardan sonra biraz kafa dağıtmak için bizi ziyarete geleceklermiş. Tatilide burada yapacaklarmış. "
" Anladım bitanem. Babama söylemediniz değil mi hamile olduğumu?"
" Yok ablacım söyler miyiz hiç? Senin söylemeni uygun bulduk. Çok sevineceğine eminiz. "
" Tamam canım teşekkür ederim. Annem nasıl?"
" İyi meleğim. Senin için kıyafet bakıyo internetten. Ayrıca bebek içinde bir şeyler bakmaya başladı haberin olsun."
" Ah annem benim. Daha ben başlamadım hazırlıklara. Bebek daha iki aylık cinsiyeti bile belli değil. Çok heyecanlı anlaşılan.
" Ee Derin hanım olacak o kadar. İlk torun. Duyunca babamı gör. Şirketi bebeğin üstüne yapmaya kalkmazsa bende bişey bilmiyorum. "
" Abartma Duru' cuğum. Babam o kadarda deli değil. "
" Amaan ablacım bırakalım annemi babamı, benim bebekle ilgili daha güzel planlarım var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bittim mi?
ChickLitMucizelere inanmayı bu kadar çok ister mi insan? Peki bir rüya değiştirebilir mi hayatı kökünden? Ne dersiniz bu kadar mutluyken bir kibrit çöpü yakar mı tüm sevinçleri? Ben kararsızım... Her şeyin yolunda olduğunu zannederken yolunu şaşırıp çıkmaza...