" Bak Duru bu kardeşim Arya. Birde erkek kardeşim var o da Antalya' da. Arya bu da duru dün sana bahsettiiğim kız."Tam idrak edememiştim olanları. Beni öldürmesinden korktuğum ve sevgisilisi olduğunu düşündüğüm kız, kardeşi çıkmış ve samimiyetle bana gülümsüyordu. Küçük çaplı bir oh çektikten sonra konuşmaya başlayabildim.
" Ha o senin kız kardeşin miydi?"
"Evet sen kim sanmıştın ki? "
Şaşırmıştı ikiside bana bakıyordu. Ne cevap vereceğimi kestiremezken saçmalamaya başlamıştım.
" Seni bıçaklayıp bağırsaklarını deşmeye gelen bir katil."
İkiside şaşkınlıkla bana baktılar. Ne var canım yani alt tarafı azıcık saçmalamıştım. Sonra ikiside birbirlerine bakıp kahkaha atmaya başladılar.
" Şeyyy. Arya biraz sinirli gözüküyoduda ondan şey ettim ben. Ama Arya şey yapmaya gelmemiş sanırım. Yani katliam yapmaya. "
Utancımdan yeri kazmaya başlamıştım bile ayakkabımın burunlarıyla. Arya abisine dönüp kahkaha atarak konuşmaya başladı.
" Ay abi iyi ki kurtarmışsın Duru' yu. Dünya henüz böyle tatlı bir şeyden mahrum kalmaya hazır değildi."
Ay iltifat etti. İlk aşkımın kardeşi bana iltifat etti. Duydunuz değil mi? Tatlı dedi, şey dedi. Sonra bana dönüp konuşmaya başladı.
" Abimin eski sevgilisi Banu yolumu kesip, abim hakkında ona yardımcı olmamı istedide. Sinirli sinirli onu anlatıyordum. Kız resmen önce abiciğimi terk etti. Sonra gelmiş barışmak istediğini söyledi. Abim yüz vermeyince de bana sırnaşmaya başladı. Deliricem ya."
" Neyse Arya' cığım. Şimdi bunları konuşmanın ne yeri ne de zamanı. Ben hallederim yarın o meseleyi. Duru ne içmek istersin? "
" Taze sıkılmış bir portakal suyu alayım."
" Aryacım ya sen? "
" Banada aynısından olsun abiciğim."
" Peki iki tane taze sıkılmış portakal suyu. Bir tanede kapuçino."
Garson siparişlerimizi getirmeye gitti. Bizde daldık koyı bir sohbete.
" Ee Arya anlat bakalım neler yapıyosun."
" Anlatayım Duru' cuğum. Aslında abimle birlikte Belçika' da kalıyorum. Daha doğrusu kalıyodum. Yaz tatilini geçirmek için buraya geldik. Şuan lise son sınıf öğrencisiyim. Eşit ağırlık okuyorum. Bu sene tıpı kazanmak hayalim ve Türkiye 'de okumak istiyorum. Bakalım neler olacak. Ee sen anlat. Sen neler yapıyorsun."
" Canım bende lise son sınıf öğrencisiyim. Bu sene sınavı kazanıp konservatuara girip oyunculuk eğitimi almak istiyorum. Biraz fazla film izlerim de."
"Anladım tatlım. Peki erkek arkadaşın falan var mı?"
Birden afallamıştım. Sanırım Akın' da öyle. Bu konuya nerden gelmiştik anlamadım. Sanırım Arya çok açık sözlü bir kızdı. Ben utanıp kızarırken ne cevap vereceğimi bilememiştim. O sırada allahtan garson geldi de sohbet bölündü. Ama Arya hala cevap bekler gibi yüzüme bakıyordu.
" Yok Arya' cığım. Daha önce olmadı da." Bu gereksiz bilgiyi niye verdiysem sanki.
" Arya ve Duru burda oturmuş bir saattir beni farketmenizi bekliyorum. Hatırlatayım bende burdayım. Duru daha iyisin değil mi? Ayağın nasıl oldu? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bittim mi?
ChickLitMucizelere inanmayı bu kadar çok ister mi insan? Peki bir rüya değiştirebilir mi hayatı kökünden? Ne dersiniz bu kadar mutluyken bir kibrit çöpü yakar mı tüm sevinçleri? Ben kararsızım... Her şeyin yolunda olduğunu zannederken yolunu şaşırıp çıkmaza...