Pohled Eleny:
,,Co děláš? Tady si měl zahnot do leva!" Říká William Derekovi. ,,Hovno... Mám jet rovně a u toho klacku zahnout do prava!" Namítá Derek. ,,Ty vole!! V mapě je, že máš zahnou do Leva!"
, Ježiši, tohle nehodlám poslouchat..." zašeptám a nasadím si sluchátka. ,,Tak to dopadá když svěříte mapu dvou expertům a k tomu všemu takovím expertům jako je Derek a Will." Dívám se ven a pozoruji jak se městské prostředí mění v travnaté louky a paseky.
- - - - - - - - -
Konečně.. Asi po dvou hodinách sme konečně dorazili do kempu. Kluci aktivisti, hned vylezli z auta a začali vyndavat věci.
Z jedné chatky najednou vylezla Amanda ,,Tak kde ste?" Říká když k nám přišla. ,,Promiň Amando... Tady Derek to vzal trošku delší cestou." Říká Will a usmál se na Dereka. ,,ale, ticho buď!"
Odpovídá mu a hodil po něm vražedný pohled. Amanda se na Dereka usměje a de se na pláž opalovat. Derek na ní jen sladce kouká.Já tu holku prostě nemám ráda.
Už od základky jí nesnáším... Amanda je takovém ten druh holky co motá klukům hlavy, a teďkon si za svojí oběd zvolila Dereka. Ona moc dobře ví jak jí má rád. Ona ho jen využívá a manipuluje s ním ,ale on to nevidí. Kdyby mu řekla ať si uřízne ruku, tak si jí pro ní uřízne.
já se jim do toho co je mezi nima nepletu.
Vlezu si do své chatky a začnu si vybalovat. ,,Ahoj, můžu do vnitř?" Rychle se otáčím a ve dveřích stál Josh. S Joshem jsem se seznámila na vysoký, když mi omylem polil horkou čokoládou moje bílé šaty.
,,Jo proč bys nemohl?" Josh se usmál a sednul si na postel. ,,Hele nechtěla by si někam jít? Myslím jako do vody nebo do lesa?" Zhluboka se nadechnu a vydechnu. ,,Hele Joshy, už sme o tom mluvili... Říkala jsem ti že na vztah ještě nejsem připravená.."
Josh se podíval do země a něco si zamumlal. ,,Jo chápu.. Ale kdyby sis někdy chtěla promluvit, tak víš kde mě najít."
Josh vyšel z chatky a šel k té své. Chytnu se za čelo a zakroutím s ní nevěřícně . Dovybalím si věci a bylo zrovna půl osmé večer, když za mnou přišel Will a řekl mi ať jdu s ním do jídelny.
Všichni už tam byly, takže když sme mi dva vešli, všichni se na nás otočili. K večeři sme měli špagety se smetanovou omáčkou. Asi v půl desáté se všechno začalo rozjíždět.
Kluci přivezli dvě plné tašky rumu, vodky atd...
V kempu nás dohromady bylo patnáct, takže tam bylo dost veselo.
Ve dvanáct, když všichni pařili na pláži, jsem já jediná seděla u ohně a opalovala klacek.,,Nazdar.'' Někdo si vedle mě sedl a s překvapením zjišťuji že to je Derek. ,,co ty tu děláš? Sem myslela že si s Amandou." Řeknu a vražedným pohledem se na ní podívám na pláž.
,,No..., posmutněl, Řekněme že to nebyla ta pravá." Řekl a napil se z flašky rumu. ,,Aha, tak to mě mrzí."
Vzduchu jsem se ale šklebyla. ,,Na.. Napí se taky." Řekl a podal mi flašku.Já se z ní napila a všemi možnými způsoby skřivila obličej. ,,Pchee... Ty asi nebudeš takové alkoholik jako ostatní." Říká a začne se usmívat. Já se na něj taky usměju.
,,Heeej!" Zařval někdo z pláže. Najednou k nám přiběhl Will. ,,Hele nechce te se jít projít do lesa?" Ptá se. S Derekem se na sebe podíváme a nastejno kývnem. Will se usmál a motavě šel k lesu.... obá SME se vydali za ním
ČTEŠ
Magic Team
RomanceParta kamarádů se rozhodne užít si na letním kempu. V jednu chvíli se rozhodnou vypravit se do lesa, kde narazí na zvláštní věc, která jim dá super schopnosti. Ale co by to bylo za příběh, kdyby v něm bylo jen schopnosti ? Bude tam i hlavní záporák...