Kapitola 2.- meteorit

31 8 0
                                    

Šli sme úzkou stezkou, někam hluboko do lesa. Celou cestu ale mám pocit, jakoby nás někdo sledoval. Vždy když jsem se ale otočila, tak tak nikdo nebyl.

Jak jsem se tak otočila, tak jsem špatně šlápla a padala k zemi. Těsně před tím, než jsem mohla dopadnout, mě ale chytil Will. ,,co blbneš ?" ,,No,no..." Nestihla jsem mu ani odpovědět ,,To ani já nejsem tak přípitek." Řekl a ušklíbl se na mě.

,,hihihi." zahyhnám se a Will mě postavil. Díváme se navzájem do oči, a ani si neuvědomujeme že nás sleduje Derek. Najednou nám nad hlavami něco proletělo.

Ozvala se hrozná rána a z nedaleké mýtiny vycházel kouř. Všichni tři se na sebe podíváme a rozběhnem se tím sněre.

Vběhnem na mýtinu. Musela jsme pootevřít pusu. V zemi byla obrovská díra, ve které byl meteorit. Za celí svůj život jsme meteorit neviděla.

Všude okolo hořely keře a sucha tráva. Ten obrovitý předmět, mě natolik uchvátil, že jsme neodolala pokušení se ho dotknout.

Přiblížila jsem se k němu, a už stačilo natáhnout jen ruku, abych se ho dotkla.

Pohled Dereka:

,,Co to proboha dělá? Vždyť si ublíží."Řekl jsem a podívál se na Willa, který taky vypadal viděšeně. Neváhám ani vteřinu a rozběhnu se k Eleně. Will běžel hnedka za mnou.

Elena už natahovala ruku na rožhavený kámen. ,,Nee, Eleno přestaň!" Chytl jsem jí za ruku. Náhle se ozvala velká rána a jasné světlo bodající do očí.

Od kamene odletím asi pět metrů. Ležím na zemi neschopen cokoliv udělat. Kousek ode mě leží Elena, která leží hned vedle Willa.

Po chvilce Will zvedne hlavu. ,,Ty vole... Od teď přísahám, že už nikdy nebudu pít." Řekl a svalil hlavu zpět na zem. Nejspíš omdlel.

Dívám se na něj. Náhle mě začne ukrutně bolet hlava. Šáhl jsem si na čelo. Z hlavu mi nejspíš začala téct krev. Za ru oči a z hluboka se nadechnu.

_ _ _ _ _ _ _

Pohled Eleny:
Pootevřela jsem oči. Škvírkami vidím velká bílá světla. Otevřu oči do kořán. Ležím v malé bílé postely, a rovněž jsem oblečená v bílé košily. Rozhlednu se okolo sebe, a snažím se očima najít kluky.

Najednou se otevřely dveře....


Magic Team Kde žijí příběhy. Začni objevovat