Kapitola 4.

29 7 0
                                    

Povídám si s Derekem, jako klasicky o holkách. Najednou se ve dveřích oběvili Moji rodiče. Tedy spíš, matka s jejím přítelem. Vypadali dost naštvaně.

,,Zbal si věci a jedem!" Řekla matka a podívala se na Dereka. Viděšeně se postavím a vezmu si berle. Vzal jsme tašku do pravé ruky a dobelhal jsem se k našim.

Matky přítel mi dal pohlavek a vystrčil mě z pokoje. Ani jsem se nestačil rozloučit. Pokoušel jsem si sednout do auta. ,,Tak dělej!" Zavrčel na mě Henk. (mamky přítel)

,,Když ono to není tak lehký s berlema!" Začeptal jsem jedovatě. ,,Co si to řek?!" ,,Nic..." radši nic nebudu říkat. Cesta byla tichá, ale vládla tam napjatá atmosféra.

Vystoupili jsme z auta. Do jedné ruky jsem si vzal batoh a do druhé obě berle. Dobelhal jsem se ke dveřím a odemknul. Vešel jsem dovnitř a zamířil si to do pokoje.

,,Sestřička nám řekla co se stalo... prý si měl v krvi dvě promile alkoholu." Řekla matka a šla do kuchyně. ,,Asi si udělám novej přeliv. ,,Ježis." Chtěl jsem už jít do pokoje. Ale Henk mi zabouchl dveře.

,,Si děláš prdel ne?" Říká. Vypadal naštvaně. ,,Měl by sis vážit toho co máš.!" ,,Jo jasně." Říkám jedovatě. ,,Nebuď drzej!" Řekl a zase mi dal pohlavek.

,,Hele už mě nikdy nemlať jo!!" Zvíším na něj hlas. ,, Já si můžu s tebou dělat co chci!!" Řekl a praštil mě do břicha.
Henk se zarazil a díval se mi na břicho. ,,Auuu.." Zapištěl a chytl se za ruku.

,.Auu moje ruka...co to sakra je!!?" Za Henkem přiběhla matka. Henčíčku, miláčku, co se děje?" Henk zvedl pravou ruku a ukázal na mě. ,,Teda Willieme, tohle si vážně přehnal."

,,Ale já nic neuď..." Nenechala mě ani domluvit. ,,Di do svého pokoje!" Zapištěla a vedla Henka do kuchyně. ,,Neboj se zlatíčko, to bude dobrý."

Zabouchl jsem za sebou dveře a přemýšlel co se teď stalo. Sedl jsme si na postel a začal si mačkat břicho. Jak to že mě to nebolelo? Povytáhl jsem si triko. Na mém břiše se vyrýsovaly břišní svaly... a to ani necvičím.

Dal jsem si ruku v pěst a zaklepal jsem na něj. Břicho bylo tvrdé... jakoby z oceli...

Magic Team Kde žijí příběhy. Začni objevovat