Kapitola 15.

41 6 3
                                    

Celý zblednu. Stalo se to, čeho jsem se nejvíc bál. Stojím celý bledý za oknem a pozoruji, jak mojí nejlepší kamarádku vojížděj nějaký vožralí hovada. Rychle jsem vzal za kliku. Zamčeno. To jsem mohl čekat. ,,Výdrž Eleno hned jsem u tebe."

Řeknu si pro sebe a jdu dál od okna. Rozběhnu se ke dveřím, do kterých vší silou narazím ramenem. Dveře vylítli z pantů a já byl u vnitř. Oba muži se na mě dívali. Já jsme sevřel ruce v pěst.

Oba okamžitě slezli z Eleny a dávali ruce před sebe, za náznakem toho, abych neudělal žádnou pitomost. ,,Hele kámo neblbni. Mi už sme s ní stejně skončili." Řekne jeden a chce se nenápadně dostat ke dveřím.

Můj pohled padne na Elenu, který se nahá krčila v koutě postele. Přiskočil jsem k jednomu a zvedl jsem pěst. Chtěl jsem mu dát do nosu. Druhý ale že své kapsy vytáhl pistoli a namířil jí na mě.

,,Hele kámo, neblbni." Říká roztřeseným hlasem. ,,Pusť mího kámoše a mi v klidu odejdeme." Pomalu jsem ho pustil a dal ruku dolů. ,,Vidíš že to de." ,,Frede můžeme jít." Řekne ten s tou pistolí. Ten druhý v klidu jde ke dveřím. Před odchodem, se ale ještě zastaví u Eleny.

Nakloní se k ní. ,,Ty zrůdo!" Řekne a plivne na ní. Elena měla ruce přiložené na obličeji. To jsem už vybouch a rychle jsem přiskočil k němu. Chytl jsem ho za bundu a dal mu pěstí. Ozval se výstřel. Přiběhl jsem k tomu druhému. Ruku ve které měl zbraň jsem rychle dál na stranu a chytl jsem ho pod krkem.

Zvedl jsem ho tě země. Sebral jsem mu zbraň a vyhodil jsem ho z pokoje. Namířil jsem mu ji na hlavu. Ozval se výkřik. Podíval jsem se zpět na Elenu. Ten chlap byl za ní, držel jí za vlasy a pod jejím krkem měl pevně sevřený nůž.

,,Takze si to ujasníme. Ty máš teď necháš odejít, jenak se tady tý může stát taková nehoda." Řekl a zatáhl jí za vlasy. V jejích očích jsem viděl bolest a strach. Sklopil jsem zbraň a ustoupil od dveří. Chlap i s Elenou šel k nim. ,,Ricku si v pohodě?"

Ten druhý se mezitím zvedl ze země a přidušeně mu řekl jo. Eleninu hlavu si naklonil na jednu stranu a něco jí zašeptal...

Pohled Eleny:

,,Ještě se uvidíme prdelko!" Zašeptal mi slizce do ucha a hodil mě na Willa. Spadla jsem na něj a on spadnul na zem...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 27, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Magic Team Kde žijí příběhy. Začni objevovat