Kapitola 14.

27 4 1
                                    

Jak mile jeden z těch kluků zamknul, tak jsem si teprve uvědomila, co jsem provedla. Druhý kluk si sedl vedle mě na postel a začal si sundavat kalhoty. Já jsem se začala posouvat víc do zadu. ,,Hele kluci, myslím že to byl blbej nápad."

Řeknu nejistě a vstanu. ,,Ale ale... kam pak by si šla?" Ušklíbl se ten na posteli a ten druhý mě na ní svalil zpátky. Taky si sundal kalhoty a obkročmo si na mě sedl. ,,Ne prosím ne, já chci pryč." Zaskučím. Ale oni jako by mě neslyšeli. Začal mi sundavat kalhoty. Já se začala vzpírat a ječet.

Ten druhý mě jednou rukou chytl za ruce a druhou mi ucpal pusu. Já ho ale kousla a on sykl bolestí. ,,Au ta mrcha kouše!" Zaječel na mě a dal mi facku. Kluk co na mě seděl mě rychle otočil na břicho. ,,Hele Ricku, Sundej jí ten svetr."

Řekne kluk, který na mě seděl a přitáhl si mě za vlasy k sobě. ,,Tohle se ti rozhodně nebude líbit prdelo." cítila jsme jeho úšklebek. V ten moment co mi Rick začal sundavat svetr, jsem si uvědomila že pod ním mám tu svojí věc.

Začala jsem kopat nohama a ječet ještě víc. Vší silou jsem s sebou škubat a mlátila. Najednou jsem v sobě ucítila jakési teplo, které v jednu chvíli ustávalo a zase se vracelo. Ten kluk jak na mě seděl, do mě opakovaně pronikal.

Začala jsem brečet. Modlila jsme se aby tohle přestalo. ,,Tohle nemá cenu!" Zaječí Rick. Z obou stran chytne můj svetr a vší silou trhne. Byla jsem tam tedy uź jen v podprsence. ,,Co to kurva je?!" Zařvou oba viděšeně...

Pohled Willa:

Hned jak mi Elena zavolala, tak jsem se otočil a běžel, teď už k mému bívalému domovu. Rychle otevřu garáž a chci si vzít Henkovo auto. Ale zastavím se. Vylezu před dům a podívám se do vnitř. Vydím tam ležet na gauči matku a... ,,Ona pláče?" Zeptám se sám sebe.

V tu chvíli jsem měl chuť jít do vnitř, obejmout jí a říct jí aby neplakala. Ale nebyl na to čas. Elenu teďkon možná někde držejí a... na tu myšlenku jsem nechtěl ani pomyslet. Vrátím se zpět do garáže a nastartuju auto. Vyjedu s ním ven. Najednou se otevřou dveře a z nich vyleze Henk.

,,Tady se ty smarde!" Zařve a běží ke mě. Ja otevřu okýnko a za jízdy na něj řvu. ,,Tak víš vo Henku?? Polip mi prdel!!'' Řeknu a z okna na něj vystrčím svojí bílou verlibu. Zavřu okýnko a začnu se smát.

Za pár minut jsem dorazil k tomu hotelu. Vyběhnu schody a začnu se okny dívat do pokojů. Najednou uslyším řev. Šel jsem k jednomu oknu... podíval jsem se dovnitř...

Magic Team Kde žijí příběhy. Začni objevovat