Pohled Eleny:
Pokládám mobil na postel. ,,Máme jít za Derekem ke stromu.'' Říkám Willovi. Podívám se na něj. Byl rudej jako ředkvička. ,,Wille seš v pořádku?" V ten moment Will vybuchnul smíchy a začal se řechtat na celý kolo.
,,Kurva Wille drž hubu!!" Skočím na něj, svalím ho na postel a zácpu mu pusu. ,,To chceš aby sem došla mamka a našla tě tu?" Will se přestal smát, ale pořád se hihňal. ,,Jej." Vyjeknu. Uvědomila jsem si že mu sedím přímo na rozkroku.
Rychle jsem z něj slezla a stoupla si. ,, Ehm... tak deme?" Will se taky zvedne a kývne. Po laně jsme slezli dolů a šli směrem k určenému místu. Asi v deset jsme tam došli. Derek se už opíral o strom.
,,Tak kde jste? Zrovna vám chci volat." ,,Promiň, jsme se trošku zdrželi." Říká Will. Derek se ušklíbne a podívá se na mě. ,,Jasně zdrželi, chápu." ,,Ále... ticho buď." Říkám. ,,Hele to je moje hláška!" Řekne Derek.
,,Hele mám půl hodiny než mě příde zkontrolovat máma... tak co chceš ?" Derek začne chodit do kola a chytat se za hlavu. ,,Hele víte jak jsme byli v tom kempu...tak.." ,,Budu hádat... je s tebou něco špatně?"
Říká Will ironickým hlasem a protočí očima. ,,Ehmmm.... jo... Od toho pádu jsem... jsem dostal..." ,,Krámi?" Zase ho přeruší William a začne se smát. ,,Víš co Wille? Drž hubu!" Zaječí na něj. ,,Víte co? Sám vám to ukážu."
Oba jsme na něj nechápavě koukali. Ze stromu ulomil klacek a položil ho na zem. ,,Teď sledujte..." jednu ruku natáhne na klacek. Zpevnil jí. ,,Ehm... o co se sažíš?"
Ptám se. ,,Čekej Eleno, jen čekej." Říká Derek, když se celý rudý snaží pohnout s tím klackem. Chvilku upřeně s Willem pozoruji, jak se Derek snaží, všemi různými způsoby nadzvednot klacek.
,,Co se děje? Před tim mi to šlo!!" Zaječel na klacek a kopnul do něj. ,,Ehm... Tohle nemám za potřebí Dereku..." Řekne Will a už je na odchodu. ,,Ne počkej!" Řekne Derek a natáhne na Willa ruku.
,,Sorry.... Tohle mě nebere." Odvětí Will a odchází. ,,Ne čekej!!" Zaječí na něj. V zápětí se zastavil. Najednou se začal zvedat ze země, nebo spíš.... vznášet. Byl asi metr nad zemí.
S otevřenou pusou se dívám na Willa. ,,Co se děje?!! Já chci dolů!!" Zaječí. Byl asi tři metry nad zemí, když jsem se otočila na Dereka. ,,Jo jáříkal že to funguje!!'' Řekne nadšeně. Tu ruku měl nataženou přesně Willovím směrem.
,,Dereku, uklidni se!" Řeknu trošku roztřeseným hlasem. ,,Já říkal že to dělám já!" Řekne. ,,Přiblížím se pomalu k němu a pokládám mu svojí ruku na tu jeho. ,,Dereku... dost..." Řeknu úplně klidně.
Derek se na mě podívá a dá ruku dolů. V ten moment Will spadne a má zrovna takovou smůlu, že sletí do Kopřiv. ,,Jau kurvaaa!!" Zaječí Will a celí opuchlí vbíhá do nedalekého potůčku.
Pohled se mi zase upře na Dereka. ,,Skvělé že?" Ptá se. Mlčím... Bezeslova se Otočím a jdu domů. ,,Eleno počkej!!" Zaječí Will a chytá mě za ruku. Otočím se na něj... je celý červený a nateklí...
ČTEŠ
Magic Team
RomanceParta kamarádů se rozhodne užít si na letním kempu. V jednu chvíli se rozhodnou vypravit se do lesa, kde narazí na zvláštní věc, která jim dá super schopnosti. Ale co by to bylo za příběh, kdyby v něm bylo jen schopnosti ? Bude tam i hlavní záporák...