Kapitola.6

23 5 0
                                    

Ze začátku se jenom trošku podrbu. Ale pak se začnu nekontrolovatelně drbat a škrábat. Z tašky si vyndám zrcátko a vyhrnu si svetr. Snažím se v zrcátku vydět co se mi s tím děje.

Vydělá jsem jak mi z lopatky vyrostla malá kost s drobným peřím. ,,Ehm.. slečno Blacková ?" Rychle jsem si dala zrcátko do tašky a Koukla se na učitele. ,,Vy jistě víte jaký je rozdíl mezi Slonem africkým a Slonem americkým, když se během mích hodin stíháte upravovat."

Zeptá se mě. Celá třída se na mě podívala. Nesnáším když je veškerá pozornost upřená na mě. ,,Samohřejmě." Učitel se ušklíbl. ,,Tak to můžete jít k tabuly a něco nám o nich říct."

,,Kurva." Zavrčel jsem a šla k tabuly. Stoupnu si před ní a postavím se člem k spolužákům. ,,S-slon in-indický..." zakoktám. Najednou mě začne ukrutně svědit záda.

Začnu se drbat s nepřestávám. ,,Slečno Blacková..mohla by jste se přestat drbat a vyprávět dál?" , J-já... nemůžu!" Zaječím na něj a vyěhnu ze třídy.

Vyběhnu i ze školy a běžím domů. Mamka byla v práci, takže jsem byla doma sama. Zamknu se v koupelně a sundavám si svetr. Otočím se a vyděšeně se dívám na svá záda.

,,Co to kurva je?!" Zaječím a začnu i ze zad vytrhávat malé kousky masa a kůže. Hážu je do umyvadla. Z očí se mi spustí proudy slz. Ze zoufalství, vytáhnu ze zásuvky nůž....

Pohled Willa:

,,Kam to sakra běží??" Zeptám se Dereka. ,,Nevim." Vál jsem se o ní. Vypadala jako by neskutečně trpěla. O přestávce o tom všichni mluvili.

Tělocvik:

,,Ale co myslíš??" ,,Na co ?!" Řekne jedovatě Derek. ,,Co se asi stalo s Elenou." ,,Hele už jsem ti řekl že nevím." Odpověděl mi a začal si zavazovat botu.

,,Svině jedná mrňavá." Zavrčel a hodil botu na zeď. ,,Hele slyšeli jste to ?" Zeptal se Nik jeho party. Nik je prostě
Ten tip kluka, co pomlouvá přitom neznají fakta.

,,Co?" Odpověděli mu nastejno. ,,Prej Elena utekla té třídy..." Řekl a ušklíbl se. ,,no a ?" Zeptal se jeden z nich. ,,Určitě to už nemohla vydržet a zdrhla za nějakým zákazníkem s ním šoustat."

Začali se smát. Zvednu se a du směrem k nim. Otočím se na mě. ,,Děje se něco Snowe ?" Zeptal se mě a ušklíbl se. Dám ruce v pěst. Rozhlédni se okolo sebe. Všichni kluci přestali mluvit a dívali se na nás.

,,Nechci aby si mluvil o Eleně takhle!!" Zvíším na něj hlas. Jeho parta se postavila a seběhla se okolo něj. ,,A co s tím chceš dělat ??" Zeptal se Nik.

,,Uvidíš!" Řeknu naštvaně a jdu spátky k Derekovi. ,,Si myslím že nemáš koule na to se mi postavit....

Magic Team Kde žijí příběhy. Začni objevovat