Zastavím se. Zase dám ruce v pěst. Otočím se na něj. ,,Fakt ne?" Ušklíbnu se. Stoupnem si čelem k sobě. ,,A co s tím chceš dělat?! Hmm?!" Zeptal se mě a strčil domě.
,,Oooo." Zahučeli všichni v šatně. Rozběhnu se k němu a taky ho strčím. Nik mě vezme po krku a začneme se prát. Nik do mě boxne a chytí se za ruku. ,,Au.. kurva!!" Zaječí a dá si do pusy zkrvavěné klouby.
Zase se na něj rozběhnu a srazím ho k zemi. Začnu do něj mlátit a bouchat. Nik má celý obličej od krve. ,,Proč se do píči zastáváš tý kurvy ?" Zarazím se.
A nojo... proč se jí vlastně zastávám? Chytnu ho za tryčko a začnu ho mlátit do obličeje. ,,Protože.. to... je...moje...kamarádka!!" Zahřvu na něj a dám mu poslední ránu. Protože mě od něj odtáhl učitel.
Odvede mě za roh. ,,Co to sakra děláš?!" Zajčel na mě a dál mi pohlavek. ,,Takhle se nechováme v našem družstvu! Buď se sklidníš nebo dostaneš trest!" ,,Ale on mě vyhecovat .."
Zašeptám zdrceně. ,,Mě je uprdele kdo koho hecoval... takhle se prostě chovat nebudeš!" Zařval a odešel za Nikem, pro kterého přijela záchranka. Všichni se otočili na mě a vypadali vyděšeně.
Popadnu sví věci a chtěl jsem jít domů, ale cestou mě zastavil Derek. ,,Co to do píči mělo bejt ?" ,,Já nevím." Řeknu tak klidným hlasem, že jsem sám překvapenej.
Celou cestu jsme mlčeli. Rozloučí se s Derekem a vejdu do domu. Hodím tašku do pokoje a du do kuchyně. U stolu seděla máma s Henkem.
Oba se na mě naštvaně koukali. ,,Děje se něco?" Otevřu lednici a ani se na ně nepodívám. ,,Volali že školy." Řekla matka. ,,Jó? A co říkali ?" Otočím se na ně a začnu jíst kousek uzeného.
,,Tak řekni taky něco." Šťouchne máma do Henka. Já se taky na něj Otočím a zamračím se. Henk se chytil za bolavou ruku a odvrátil se o demě... ,,jinými slovy. Pokračuje matka ,, máš domácí vězení."
Zakroutím očima a du do pokoje...
Pohled Dereka:
Co to s těmi lidmi dneska je ?? Říkám si u počítače. ,,Co to meleš?" Říká jeden z hráčů. ,,Jej sorry...to nebylo na tebe." Řeknu a nasadím si sluchátka. Začneme hrát Dotu 2.
Hraju asi dvě hodiny, když mi do pokoje vtrhne Liv. ,,Defeku,Defeku podívej!!" Ječí na mě a ukazuje mi panenku.
,,Jo to je hezké Liv ale teď nem... poď, poď, poď!!" Zaječím na hráče. ,,Asi jí budu fíkat Anička." Zaječí na mě a začne mi běhat a skákat po pokoji a postely.
,,Hele Liv teď nemůžu." Snažím se soustředit na hru a Liv ignorovat. ,,Ale Defeku... jaký jí mám dát šatičky??" Znova na mě zaječí a dá mi před obličej dvoje šaty.
,,Liv prosím nech toho!" Zvíším na ní hlas. Zrovna jsem bojoval proti třem hráčům. ,,Ale Defeku!!!" Zaječí na mě a hodí po mě nějakou věc. Zrovna v ten moment umřu.
,,Kurva Liv nemůžeš bejt chviku sticha?!!!" Zaječím na ní, postavím se a podívám se na ní... při pohledu na ní jsem zkameněl...
ČTEŠ
Magic Team
RomanceParta kamarádů se rozhodne užít si na letním kempu. V jednu chvíli se rozhodnou vypravit se do lesa, kde narazí na zvláštní věc, která jim dá super schopnosti. Ale co by to bylo za příběh, kdyby v něm bylo jen schopnosti ? Bude tam i hlavní záporák...