Pohled Eleny:
Zabalím si a Vylezu oknem ven. Popadnu tašku a běžím s ní za Willem. Přiběhla jsem k jeho dveřím. Chtěla jsem zaklepat, pak jsem si ale uvědomila že jsem na něj pořád naštvaná. Tak jsem to rychle otočila a šla do jednoho baru.
Sednu si k pultu a obědnám si panáka. Páni... servírka se mě ani ne zeptala kolik mi je... to se mi líbí. Kopu do sebe jednoho panáka za druhým. Po půl hodině, když mám v sobě asi deset panáků jsem z kapsy si vyndám mobil a vytočím si Willovo číslo.
,,Haló Vole?"
,,Co že?"
,, Jej sorry... Wille?"
,,Em... ano?"
,,Já se chci omluvit za to, jak kem byla na Vola... srry na Willa nasraná :-)."
,,Ty si něco pila?"
,,Já?? Co pak si mě někdy viděl něco pít?? Tak to Teda jako za prví, ti chci říct, že vůbec nejsem opilá... jen jsem si dala dva... možná tři panáčky..."
,,Kde si? Hned pro tebe jedu."
,,No dobrá, tak jsem měla možná těch panáků deset... ale to neznamená že jsem opilá!"
Ve chvíli co jsem na něj zaječela, tak ke mě přišli dva kluci. ,,Čau prdelko... nechtěla by si někam zajít?" Zeptal se mě jeden z nich a celou si mě prohlédl. ,,No tak na to ti kašlu" odseknu mu a naleju do sebe další karamelově barevnou tekutinu. ,,Zaplatím to za tebe." Řekne druhý kluk a ušklíbne se.
,,Tak to beru kam půjdeme?" ,,Kousek od suť je hotel.." ,,Dobrá... tak jdeme." Řeknu a seskočím ze židličky. ,,Co ? Kam to jdeš? A kdo to tam s tebou je?" Ptá se Will. ,,Nemám absolutní tušení..." Zasměju se do telefonu a jdu s těma klukama ven.
,,Ty nikam nepudes.. hned za tebou jedu kde si?!" Zaječí na mě. Já se podívám na obrovskou ceduli. ,,Tak jestli se chceš k nám přidat do čtyřky, tak si najdi hotel u zlaté hvězdy!" Řeknu mu a típnu to.
,,Tak jdeme?" Ptá se mě jeden z nich. ,,Joo." Odpovím mu se smíchem a vycházíme do jednoho z pokojů. Já hned skočím do postele a začnu se hihňat. Jeden z těch kluků zamkne dveře...
ČTEŠ
Magic Team
RomanceParta kamarádů se rozhodne užít si na letním kempu. V jednu chvíli se rozhodnou vypravit se do lesa, kde narazí na zvláštní věc, která jim dá super schopnosti. Ale co by to bylo za příběh, kdyby v něm bylo jen schopnosti ? Bude tam i hlavní záporák...