Kapitola.3

28 7 0
                                    

Do pokoje vešla bílé oblečená žena. ,,Dobrý den Eleno." ,,K-kde to jsem?" Zakoktala jsem. Žena se ke mě naklonila a pohladila mě po vlasech. ,,Nebojte se." ,,Kde je Derek a Will?!" Zvíšila jsem na ženu hlas a začala zhluboka dýchat.

,,Klid,klid uklidněte se." Začínám sebou škubat. Žena mě chytla za zápěstí a pevně je svírala.

,,Eleno uklidněte se!! Jste v nemocnici u Svatého Štěpána. Vaši přátelé jsou vedle na pokojích." Sklidním se a podíváme se na sestřičku.
--------------------------------------------
O dva dny později:

Konečně. Konečně můžu odejít z té smradlavé nemocnice. Nic proti nemocnicím, ale.... prostě je nemám ráda. Oblékám se do legín a bílého tryčka. Než vyjdu z pokoje, tak se ještě podívám do zrcadla.

Zkontroluji si své špinavě blonďaté vlasy a obličej. Vycházím z nemocnice. Jdu na autobusové nádraží a Sednu si tam na lavičku.

Zapnutí si mobil a projíždím si zprávy. Před očima se mi objevil Derekův FB ,,Hmm... kdy asi pustí kluky?" Za celý můj pobyt v nemocnici jsem je nebyla ani jednou navštívit.

Najednou přijel autobus a já do něj nastoupila. Přijela jsem domů a ve dveřích stála mamka. ,,Co tu děláš? Já myslela že budeš v kempu?" Přišla jsem k mamce.

,,Byla jsem v nemocnici." Mamka mě obejmula. ,,Co se stalo? Si v pořádku?" ,,Jo neboj... byla jsem tam jen s naraženinou." Zalhala jsem a šla jsme do pokoje.

Koukám se na sebe do zrcadla a dívám se na své lokty a nohy. Měla jsem je odřené a nejspíš jsem měla v jedné i hnis.

Jak se tak koukám, tak mě najednou začali svědit záda. Drbu se víc a víc. ,,Sakra, Co to?" Vlezu si do koupelny a zamknu se.

Sundám si tričko a podívám se na svá záda. Měla jsem je podrápaná a... jako by bych pod pod kůží něco měla? Pořád se drbu. Škrábu se až do masa.

Kapky krve mi začínají stékat po zádech. Dvěma prsty zareju hlouběji do masa. Něco jsem chytla, něco hladkého, jakoby....
___ __ ____ _____ ___

Pohled Williama:

S Derekem jsem ve stejném pokoji. Jsem moc rád. Aspoň si mám s kým povídat. Hrajeme tu karty, šachy a dámu.

,,Hele Dereku?" ,,No?" Řekl a přitom přemýšlel jaký tah bude dělat v šachách. ,,Co myslíš že je s Elenou?" Derek se na mě podíval s překvapeným pohledem. ,,Hele, tak to fakt nevim."

,,Zajdu se za ní podívat." Řekl jsem a vzal si berle, které bylo opřené o zeď. Vyšel jsem na chodbu a rozhlédl se. Zrovna šla kolem sestřička. ,,Promiňte?" Koukla se na mě. ,,Promiňte, nevíte kde je pacientka Elena Black?"

Sestřička se na mě usmála. ,,Omlouvám se, ale tato pacientka před pár minutama odešla." ,,Aha..." Říkám sklesle a vracím se zpět do pokoje.



Magic Team Kde žijí příběhy. Začni objevovat