Eva-н дүрд~ Tako Natsvlishvii
Daisy's P.O.V
Би энэ харшид 6 жил болохдоо хатагтай Лайла шиг хүнтэй учирч байсангүй. Хатагтай Лайла ухаалаг, үзэсгэлэнтэй, бас яг л эгч шиг минь байдаг байв. Гэхдээ эзэнтний өрөөг цэвэрлэсэн тэр өдрөөс хойш Хатагтай Лайла яг л үхлүүт болсон мэт байлаа. Хоол ч идэхгүй, шөнө ч унтахгүй, надтай ч ярилцахгүй,хэд хэд оргох гэж оролдсоныг эс тооцвол зүгээр л цонхоор харахаас өөр зүйл хийхгүй байв. Маргааш ургац хураалт болох тул би Хатагтай Лайлагийн өмнөөс туйлын ихээр догдолж байлаа. Өнөөдөр бид түүнийг бүтэн биеийн массаж, маникьюр, педикур, гоо сайханд оруулж бүх зүйлийг нь төгс харагдуулах гэж хичээж байв. Бас маргааш өмсөх түүний даашинз, шаахайг нь сонголоо. Хатагтай Лайла маргааш хамгийн үзэсгэлэнтэй байна гэдэгт эргэлзэхгүй байна. Үнэндээ түүнийг явуулна гэдэг надад гунигтай байлаа. Би түүнгүйгээр хичнээн ганцаардана гээч. Гэхдээ Тэр маргааш ийм үзэсгэлэнтэй харагдах юм чинь гарцаагүй эрх чөлөөтэй болж чадна...
*************
Laila's P.O.V
Би одоо ч аав ээжийг нас барсан гэдэгт итгэхгүй байлаа. Миний толгойд зөвхөн Стэсиг олох гэсэн бодол эргэлдэнэ. Тиймээ би түүнийг бүх хүч чадлаа шавхан хамгаалах ёстой. Би түүнийг заавал олох ёстой. Мэргэжлийн гоо сайханчид миний нүүрийг будан, үсчин миний үсийг гайхалтай болгон янзалж байлаа. Миний хүзүүнд "V" гэсэн тэмдэгтэй зүүлт зүүлгэв. Би яг л хуримандаа явах гэж байгаа мэт үзэсгэлэнтэй харагдана. Хэдий толинд тусах дүрс минь гайхалтай харагдаж байгаа ч сэтгэл зүрх минь Стэси дээр л төвлөрнө.
Дүү минь тэсээрэй...
-Явах цаг боллоо гэж хамгаалагчийг хэлэхэд би Дейзиг тэврэн түүнд баяртай гэж хэллээ. Дейзи надад заавал эрх чөлөөг олж аваарай гэж захьлаа.
Цайзын үүдэнд надтай хамт нэг охин зогсох бөгөөд тэр ч мөн адил надтай ижил зүүлт зүүсэн бас гайхалтай харагдаж байлаа.Удалгүй бид машинд суун хаа нэг тийшээ явлаа.
Бид нэлээн удаан явсны эцэст нэгэн ойн цоорхойд ирлээ. Бид хоёрыг хамгаалагчид буухыг дохиход улаан хивс хөл тослоо. Хөөх яг л жүжигчин болчихсон мэт мэдрэмж төрж байх чинь. Тэгээд хивсний төгсгөлд байх урт ширээнд бид хоёрыг суулгалаа. Эргэн тойрон тэр чигтээ модод...Удалгүй бидэн дээр охид нэмэгдсээр нийт 5 охин болов. Бид юу болоод байгааг, юу болох талаар ямар ч таамаглал байсангүй. Гэхдээ охид "W", "L", "F",гэсэн тэмдэгтэй зүүлтүүд зүүсэн байлаа. Удалгүй урт хар лимузингээс Винсент нэгэн эмэгтэйд сугадуулан гарч ирлээ. Миний анх ирсэн өдөр харсан эмэгтэй байна шүү дээ. Түүний дараа Фрэдрик бас нэг эмэгтэйтэй, Өөр нэгэн үл таних хос, Лукас бас эмэгтэйтэй ирлээ. Тэд бүгд бидэнтэй хамт хоолны ширээн дээр суулаа. Урт ширээн дээр төрөл бүрийн хоол хүнс өрсөн байх бөгөөд яг л Харри Потерийн хоолны танхимыг санагдуулам харагдаж байлаа. Энд тэнд байх лааны гэрэл, модод шувуудын чимээ орчныг романтик болгож байв. Удалгүй бүх машин, харуулууд явцгаан зөвхөн ирсэн хүмүүс л үлдлээ. Тэгээд Винсент суудлаасаа босон