Улаан утас

6.9K 489 33
                                    

Vincent's P.O.V

Лайла алгуурхан ширээнд суулаа. Түүний нүүрэнд эргэлзсэн төрх илэрнэ.

Гуйя...битгий идээч...Энэ цайг битгий сүүлийнх болгооч...

Гэвч тэр шийдэмгийгээр сэрээнд хүрч үйлчлэгчийн бэлтгэсэн өглөөний цайг ууж эхлэв. Тэр над руу үл харах бөгөөд бүх анхаарлаа урд нь байх хоолонд хандуулна. Би түүнээс нүдээ үл салгана. Түүний урт сормуустай гайхалтай нүд цавчих тоолонд би энэ зураглалыг толгойндоо цээжлэх гэж буулгана. Дараа нь түүнийг санахын тулд... Зузаан уруул, төгс хамар, тас хар үснээс нь дуслах ус, нарийн хуруугаараа барих сэрээ нь нарны гэрэлд гялтганана. Тэр минь үнэхээр төгс юм...Гэвч бид ингээд дууссан. Би дахиж түүнийг харахгүй...Тэр ч намайг бодохгүй...Эргэлт буцалтгүйгээр...

Лайла өглөөний цайгаа ууж дуусгаад өрөөнөөс гарах гэж хаалга руу зүглэлээ. Надад хэлэх зүйл байсангүй...Би түүнд Баяртай гэж хэлэхээс зүрх үхнэ. Тэр гарахынхаа өмнө тунгалаг хар нүдээрээ над руу ширтэв. Бурхан минь түүний нүд яг л хар нүх шиг намайг өөр рүүгээ татна.

Тэр над руу зөөлөн инээмсэглэлээ. Бурхан минь энэ түүний над руу инээмсэглэсэн анхны тохиолдол байх...

-Бидний хоорон дох бүх зүйл ингээд дууслаа. Одоо бидэнд чиний зангидах утас ч, миний хэлсэн орооцолдсон утас ч аль аль нь байхгүй боллоо. Баяртай Винсент...гээд Лайла өрөөнөөс гарав.

Laila's P.O.V

Би ачаагаа аван Винсентын харшаас явлаа. Ямар ч үдэлт, эсвэл намайг явахыг хориглосон зүйл гарч ирсэнгүй. Намайг гэрт ирэхэд Стэси, Эва, Билли бас Фрэдрик угтав. Хараал идсэн Фрэдрик миний гэрт юу хийж яваа юм бэ????

Та бүхний мэдэж байгаагаар энэ бүх новшийн зүйлс Фрэдрикээс болсон билээ.

Стэси миний Фрэдрик рүү харах харцыг ажиглан :

-Тэр удахгүй явнаа. Зүгээр Эваг яажшуухан амьдарч байгааг харсан юм гэж чихэнд минь шивнэв.

Билли бүх зүйлийг тэдэнд хэлсэн бололтой хэн ч надаас юу ч асуусангүй. Бид оройн хоол хийж идэн эцэст нь Фрэдрик, Билли хоёр замаа хөөцгөөн гэрээс явлаа.

Яг одоо би өрөөндөө хэвтэх бөгөөд Эва аав ээж хоёрын унтлагын өрөөнд байгаа.

Өрөөндөө унтаагүй нэлээн уджээ. Танил гэр орон минь яагаад ч юм бэ миний байх ёстой газар биш юм шиг санагдана.Цээж хөндүүГэнэт өрөөний хаалгыг хэн нэгэн тогшлоо. Би үүд рүү харвал Стэси дэр барьчихсан зогсож байв.

I'm The Queen BitchМесто, где живут истории. Откройте их для себя