"A ty zase obyčejná děvka Harolde!"

3.4K 336 44
                                    

" Prosím?" Zasmál jsem se přiopile a lehce stiskl zadek toho kluka.

"Kdo to kurva jako je?" Řekl naštvaně a ukázal na Mika.

"Jsem Mike" zahihňal se, pootočil lehce vrchní část těla a natáhl k němu ruku.

Louis si založil ruce na hrudi a nadzvedl obočí.  "Tak ne" zahihňal se znovu Mike a otočil se zpátky na mě.  "Mrzout" špitl a políbil mě na co jsem se s ním rozešel po schodech nahoru.

"Harolde!" Křikl Louis a rozběhl se za námi.  "Co zase?" Zeptal jsem se už rozmrzele. "Odejdi!" Zavrčel na toho kluka.

"Vyjdi po schodech nahoru a poslední pokoj  na pravo...přijdu hned za tebou " usmál jsem se na něj a položil ho na nohy.

"Rychle nebo začnu bez tebe" zaculil se a rozešel se nahoru.

"Kam jdeš?!" "Můžeš se uklidnit Louisi? Co máš sakra za problém?!" Rozhodil jsem rukama.

"Jeho!" Křikl ukazujíc na schody kde ještě před chvílí byl Mike.

"A proč sakra? Nevím jestli to tvůj mozek nebere, ale rozešel si se se mnou!"

" Nebudeš s nim šukat" řekl klidně.  "Zastav mě" zamračil jsem se a založil si ruce na hrudi. "Když budu muset tak klidně" odsekl.

"Proč se takhle sakra chováš?!" Křikl jsem.  "Ty s tou čubkou šukáš pořád! Proč nemůžu i já!"

"Protože....protože....je to kluk!" Křikl na co se mu na konci zlomil hlas. "Jo protože já se na rozdíl od tebe nebojím přiznat že mám radši kluky!"

" Nemám radši kluky" odsekl a lehce nakřivil nos tak jak to dělá když lže.

"Znám tě déle než čtyři roky Louisi...poznám když lžeš" "Tak to mě asi neznáš tak dobře jak si myslíš" řekl klidně.

" A víš co? Vlastně o tom poslední dobou taky dost pochybuju....změnil si se...někdy přemýšlím jestli jsem tě vůbec někdy znal" špitl jsem roztřeseně a rozešel se po schodech nahoru.

" Jestli hned teď ten kluk neodejde přísahám bohu že mu udělám ze života peklo" řekl jakoby nic a vítězně se usmál.  "Jsi ubohý Louisi" pokroutil jsem hlavou a šel nahoru.

" A ty zase jen obyčejná děvka Harolde!" Křikl abych ho slyšel na co jsem nevěřícně pokroutil hlavou a šel do pokoje.

...

Mám pocit že jsem se spletl.

Spletl v tobě.

Vždycky jsem si myslel že jsem po tvé mamce druhý, který tě zná nejlépe..

Ale teď? 

Pokaždé když se na tebe podívám.

Jsi jako naprosto cizí člověk...a to mě pomalu ale jistě trhá na kousíčky.

"Hope" - (Larry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat