Nedokážu určit jestli se to vážně stalo nebo to byl jen moc krásný sen.
Vím že jsem byl opilý...a to hodně ale...tak moc bych si přál aby to nebyl jen sen.
Znovu cítit tvé rty na těch mých...po takové době i když jen na malou sekundu...M
Zvedl jsem hlavu od deníku a podíval se na dveře. On si ho sem dovezl? Když jsem doma?
Zmateně jsem zamrkal, odložil svůj deník a rozešel se za dětským pláčem.
Došel jsem dolů a rozhlédl se až jsem uviděl Danniel s...Freddiem jak si balí věci. "Uhm....nechceš....pomoct?" Ozval jsem se tiše a přešel k nim.
"Ou ahoj Harry" usmála se a trochu si Freddieho nadzvedla protože ji klouzal po boku. "Vlastně ano...já už musím jít ale Louis se ještě nevrátil z obchodu....mohl by si ho na chvilku pohlídat než přijde? Vím jak to s dětmi umíš" usmála se a položila si tašku na stolek.
"Jo...jo jasně" přikývl jsem a přešel k nim abych si ho od ní mohl vzít. "Moc ti děkuju Harry. Všechno co by si mohl potřebovat je na gauči v tašce...tak já letím ahoj" dala malému pusu na tvář a utíkala ke dveřím.
Koukl jsem se na něj a musel se usmát, před chvilkou plakal a teď se usmívá jako sluníčku z teletabís.
"Tak co budeme dělat než taťka přijde?" Usmál jsem se a šel si s ním sednou na podložku na koberci kde měl nějaké hračky.
To je poprvé co ho držím...co držím...vidím. vždycky jsem ho viděl jen na fotkách, protože vždyck než ho sem Louis donesl odešel jsem.
Posadil jsem ho na podložku a natáhl se pro hračky.
Byl tak krásný a....byl to celý Louis když byl malý. Stejná bambulka místo nosu, nádherné pronikavé modré oči a tenké rtíky.
Podal jsem mu gumovou malou knížku na co něco zabreptal a hned v ní začal listovat. Nešli mu moc otáčet stránky a tak jsem si sedl za něj, otáčel mu stránky a četl mu kraťoulinké texty na každé stránce s nějakým zvířátkem.
"Raaahr" napodobil Frediie lva který byl na obrázku. "Ano" usmál jsem se.
"A jak dělá pejsek?" Zeptal jsem se a ukázal na obrázek na co jsem uslyšel zavření dveří. "Haaaaf" zaplácal ručičkama na stránku s pejskem."Správně" usmál jsem se a zvedl hlavu abych se podíval na Louise, který se netvářil moc příjemně. "Co taky kurva dělaš?" Zavrčel, přešel k nám a vzal mi Freddieho.
"Hlídám ti syna co bych asi tak dělal?" Zeptal jsem se a naštvaně se postavil. "Nikdo se tě o to sakra neprosil...nechci aby si byl v jeho blízkosti Harolde" "Děláš si srandu že jo?" Zeptal jsem se zaraženě a podíval se na malého.
"Ne nedělám" řekl a otočil Freddieho tak aby na mě neviděl. "Fajn....tak řekni svoji přítelkyni ať mě o to neprosí!" Křikl jsem, otočil se a rozešel se pryč.
Nechce mě v blízkosti svého syna...to jako vážně?...já ho tak nenávidím!
"Neudělal ti něco broučku?" Uslyšel jsem jeho hlas na co jsem nevěřícně pokroutil hlavou, rychle se obul a s roztřeseným nádechem odešel z domu.
Tak teď jsem si naprosto jistý že to byl jen sen...on už se nikdy nezmění. Bude se ke mě stále chovat jak naprostý kretén.
ČTEŠ
"Hope" - (Larry)
FanfictionDokázal bych ti odpustit naprosto cokoliv Lou... Ale jednu věc ti neodpustím nikdy. Víš která to je? Naděje Louisi... Naděje kterou ty si zahodil... Naději v nás.. Cover dělal @Anonym_girl21😍😍 <3 (https://www.wattpad.com/user/Anonym_girl...