"Přehráváš"

3.2K 311 59
                                    

Políbil si mě....ty si mě políbil....po takové dlouhé době jsem mohl znovu cítit tvoje rty na těch svých....ale....nechápu..proč jsi to udělal? Vždyť...pořád se ke mě chováš tak hnusně..a pak mě jen tak políbiš.

Nechci být takhle zmatený Louisi. Jsi tak neskutečně moc složití člověk...v tobě aby se čert vyznal.

Štveš mě....štvou mě tvoje dokonalé polibky...ale víš co jsem vždycky miloval?

Když jsme se hádali....protože pokaždé si mě při hádce začal libat...ale byly to jiné polibky než jaké jsi mi dával normálně. Byly to vášnivé polibky plné zlosti...bože to bylo tak sexy!

Díky těmhle polibkům naše hádky končili žhavým sexem...bože jak já bych ty časy chtěl zpátky....zajímalo by mě kam bychom to nechali zajít kdyby nás kluci nepřerušily.

Nenávidím to jak mě i po takové době máš omotaného kolem prstu...

"Uhm" vydechl jsem, dal si deník pod polštář a promnul si unavené oči. Odkryl jsem se a slezl z postele. Protáhl jsem se až mi pokřupali snad všechny klouby v těle a rozešel se z pokoje.

"Kurva! Dani!" Uslyšel jsem Louisovo zasténání a musel se zasmát. Bože ten tak přehrává.

Pokroutil jsem hlavou a šel dolů abych nemusel poslouchat jeho falešné vzdychy.

Všichni už, krom mě a těch dvou, spali takže domem šli slyšet je ty směšně falešné stény a moje bosé kroky po parketách.

Došel jsem do naší kuchyně a rozsvítil si malé světlo na lince abych viděl. Nalil jsem si do konvice vodu a zapl jí.

Znovu jsem si protřel oči a vytáhl si hrníček do kterého jsem si dal sáček čaje.

Poškrábal jsem se na holém břiše a spravil si lem boxerek.

To už skončili? Otočil jsem hlavu a zaposlouchal se. "Bože" uchechtl jsem a radši si zalil čaj.

Přešel jsem k lednici a otevřel jí. Bože jak já mám na něco chuť...vytáhl jsem si z ní pudink a i s čajem si sedl ke stolu.

Po chvíli co jsem jedl svůj pudink jsem uslyšel tiché kroky po shodech dolů na co se ozval mě známý hlas. "Neměl by si jist zase sladké Harolde-" "Jo já vím...kulatím a? Mě to žíli netrhá" pokrčil jsem rameny a dal si do pusy další lžičku pudinku.

"Uhm...fajn" řekl zaraženě a přešel k lednici.

"Uhm" vydechl a protáhl se. "To tě to hrání tak odrovnalo?" "Cože?" Zeptal jsem nechápavě a otočil se na mě.

"Nikdy si při sexu tak nepřehrával" uchechtl jsem se a napil se čaje.

"Co prosím?" Zamračil jsem. "Ale noták byly jsme spolu dolů, poznám kdy si to užíváš a kdy jen přehrávaš"

"Drž hubu" zavrčel, vzal si z lednice vodu a rozešel se z kuhyně. "Měl by si jí pustit tu naší nahrávku aby věděla jak zníš když se ti to líbí!" Houkl jem za ním a spokojeně se usmál když zabručel a vyběhl po shodech nahoru.

Uchechtl jsem se, vyhodil kelímek od pudinku, dopil čaj a šel si lehnout.

"Hope" - (Larry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat