" Louisi? Za jak dlouho začínáme?" zeptal jsem se ho když jsme všichni seděli v naší šatně.
Jediné co udělal bylo že se na mě podíval a pak sklopil pohled zpátky ke svému mobilu. "Tak díky za odpověď" povzdechl jsem si a prohrábl si vlasy.
"S kurvama se nebavím" odsekl. "Cože?" Zavrčel jsem. "Slyšel si" podíval se na mě naštvaně. "No to si děláš prdel že jo?!" Vyjel jsem po něm a rychle vyletěl do stoje.
"Harry" šeptl Niall, kterého za paži chytl Liam aby nešel k nám.
"Ne...to ty si včera dělal prdel něko-" neudržel jsem se, podpadl ho za tričko na hrudi a postavil ho.
"Harry nech ho" uslyšel jsem Liamův hlas na co jsem se zhluboka nadechl a vlekl ho ke dveřím."Harry" řekl Liam znovu a rozešel se za námi. "Nech mě Liame!" Zavrčel jsem a vyvlékl škubajícího Louise na chodbu. "Pusť mě sakra!" Škubal sebou a snažil se mi vyvlíknout.
"Nesahej na mě!" Zavrčel když jsem ho přimáčkl na zeď v komoře.
"Vzpamatuj se sakra! Pořád mě jen urážíš a mě už to kurva nebaví! Chováš se jak pubertální dětsko Lewisi tak už sakra dospěj a rozhlédni se co všechno si spackal!" Zavrčel jsem mu do obličeje.
"Pusť mě!" Křikl a zatlačil na mou hruď, kterou jsem ho držel na zdi. "Až se vzpamatuješ! Já nebudu poslouchat ty tvoje kecy a urážky když ty si ten co všechno pokazil! Ty spíš s Daniell každou možnou chvíli a taky ti neříkám jaka jsi kurva!" Křikl jsem a chytl mu ruce které jsem mu dal nad hlavu.
"Pusť mě! " zakřičel tak nahlas a písklavým hlasem že mi málem praskly usní bubínky
"Co to s tebou je?!" Zamračil jsem se. "Proč si naštvaný ty na mě?" Zeptal jsem se už klidně a pustil mu ruce na co mi na tváři přistála pořádná facka až se mi hlava natočila na stranu.
Zavřel jsem oči a položil si ruku na tvář přičemž mi po tváři stekla první slza a za ní hned druhá.
Praštil mě...on...mě prostě praštil...
"H-Harry j-já-" "Jdi do háje" zašeptal jsem roztřeseně a rozešel se pryč.
Vešel jsem do naší šatny, bez jedi ého pohledu na kluky jsem si sedl do křesla v rohu a utřel si tváře od slz.
" Harry co se stalo?" Zeptal se Liam a s Niallem přešli ke mě. "Nic" šeptl jsem a zhluboka se nadechl. "Jako vždycky" řekl jsem a pokusil se usmát na co do šatny vešel Louis.
"Ha-Harry?" Zeptal se roztřeseně. "Můžu s tebou ještě mluvit?" Zeptal se a omotal si kolem sebe ruce koukajíc na mě.
"Nechci s tebou mluvit...už ne" pokroutil jsem hlavou a podíval se na Nialla, který nás smutně pozoroval.
"Harry prosím jen-" "Už ti nemam co říct Louisi" řekl jsem a podíval se na něj. "Tak mě vyslechni Prosím"
"Pojď Ni" řekl Liam a i s Niallem odešli na co jsem si povzdechl a stočil pohled z okna.
"Harry-" "Už jsem tě pochopil dost dobře Louisi" řekl jsem aniž bych se na něj podíval.
"Promiň Hazz nechtěl jsem tě uhodit" šeptl. "Kdyby si nechtěl neudělal by si to...ale na tom nezáleží....už mi to došlo" "Co?"
"Jaký hlupák jsem byl když jsem si myslel že si mě vůbec někdy miloval...ale teď už vím že jsi mě snad ani neměl rád" šeptl jsem. "Cože? To není pravda Harry miloval jsem tě"
Miloval...zavřel jsem oči a skousl si ret abych nezačal brečet. "Jo...miloval...teď už ne...chápu" vydechl jsem tiše a postavil se z křesla. "Harry-" "Ne...už...už nic neříkej...už jsi mi ubližil dost" řekl jsem roztřeseně a rychle odešel.
ČTEŠ
"Hope" - (Larry)
FanfictionDokázal bych ti odpustit naprosto cokoliv Lou... Ale jednu věc ti neodpustím nikdy. Víš která to je? Naděje Louisi... Naděje kterou ty si zahodil... Naději v nás.. Cover dělal @Anonym_girl21😍😍 <3 (https://www.wattpad.com/user/Anonym_girl...