"Kreténe!"

3.4K 319 78
                                    

Někdy si říkám že už mi ani víc ublížit nedokážeš...vždycky mě ale 'mile' překvapíš a uštědříš mi takovou dávku bolesti že se z toho jen tak nevzpamatuju.

Víš co je nejhorší? Že už si nepřeju abychom byly znovu spolu......jediné co si v téhle chvíli přeju je abych už tě nikdy v životě nemusel vidět. Chci být tak daleko od tebe jak jen to je možné...a to je pro mou smůlu jen dva kroky daleko od tebe.

Vždycky to byly ty dva nekonečné kroky...ale teď už to jsou jen malinkaté krůčky od bolesti.

Vím že sem píšu hrozné kraviny ale...pomáhá mi to. Tohle je jediná věc která mě drží dál od reality. Dál od tebe.

Co by se asi stalo kdybych teď nastoupil do auta a odjel? Odjel bych daleko od One Direction...od tebe....od bolesti.

Konečně bych mohl žít skromný život někde v nějaké vesničce kde by mě nikdo neznal.

Tak moc bych to chtěl udělat ale nemůžu. Tohle bych Niallovi a Liamovi udělat nemohl. Po tom co odešel Zayn....nemohl bych udělat to co on...na to je mám až moc rád.

Myslíš že už je Zayn šťastný? Že je mu bez nás lépe?

Doufám že je šťastný....zaslouží si to.

Ale...kdyby tady byl nikdy by ti nedovolil mi takhle ubližovat.

"Uhm" povzdechl jsem si, zaklapl deník a rozvalil se na posteli.

Proč je všechno tak těžké?

"Sakra!" Uslyšel jsem někoho zanadávat hned po tom co se ozvalo rozbití skla.

Vstal jsem z postele a šel se rychle podívat co se stalo.

Louis

"Zkurvená sklenička!" Zandával jsem, sedl si na zem a opřel se hlavou o dvířka linky.

Jo....tohle je zkurvená karma!

"Co se stalo?" Uslyšel jsem mě známý chraplák. Otočil jsem hlavu a prohlédl si ho. "Rozbil jsem s kleničku...a pořezal se o sklo když jsem sbíral střepy" zabrblal jsem a podíval se na svou poraněnou ruku.

"Vždycky jsem ti říkal aby si na střepy nesahal" uslyšel jsem jeho tichý hlas. "Hm" zabručel jsem na co se objevil přede mnou s lopatkou a smetáčkem.

Uklidil střepy, umyl si ruce a jedním pohybem mě postavil na nohy.

Bože vždycky jsem si oproti němu připadal jako dítě. Měl takovou sílu že mě dokazál zvednout jednou rukou.

Nechápu jak to dělá.

"Tak pojď" řekl když jsem stál na jednom místě stracený v myšlenkách.

"Kam?" Zamračil jsem se a zvedl hlavu abych se na něj podíval. "Do koupelny musím ti to vyčistit" řekl a rozešel se směrem do koupelny.

"Uh" povzdechl jsem si a šel rychle za ním. "Sedni si na vanu" řekl zatímco kopal v lékarničce.

Skousl jsem si ret a sedl si. Docela to bolelo...asi mi tam ten střep zůstal. Zvedl jsem ruku blíže k obličeji a snažil se zahlédnout ten střep.

"Tak ukaž " ozval se Harry, který přede mnou najednou klečel.

Skousl jsem si ret silněji a ruku k němu natáhl. "Uhm" zakňučel jsem když si do ruky vzal pinzetu.

Bože bože bože to bude bolest!

"Uklidni se Louisi...je to jen pinzeta" řekl, chytl jemně mojí ruku a s pinzetou se přiblížil k mojí dlani.

"Bože" zakňučel jsem a stiskl víčka pevně k sobě. "Ani jsem se toho ještě nedotkl" "Já vím...pohni" fňukl jsem a druhou ruku si přiložil na oči.

Uslyšel jsem jeho tichý smích na co jsem v ruce ucítil nepříjemný tlak. Sykl jsem a pootevřel oko abych zkontroloval situaci jestli náhodou nevykrvácím nebo něco podobného. "Už to je....jen ti to propláchnu vodou a zavážu"

"Dobře" pípl jsem a koukl se na svou ruku. No...myslím že na nemocnici to nevypadá.

"Tak se postav" řekl a sám si stoupl k unyvadlu zapínajíc vodu.

"Uhm" přikývl jsem a stoupl si k němu dávajíc ruku pod tekoucí vodu...Já neumřu!

"Nastav ruku" řekl a když jsem tak udělal opatrně mi jí obvazem zavázal.

"Děkuju....ale zvládl bych to sám" zabručel jsem a vyšel z koupelny. "Si fakt neskutečný!....Blbče" uslyšel jsem jeho naštvaný hlas a následné prásknutí dveří.

"Promiň" špitl jsem roztřeseně a zavřel se v pokoji.

Harry

Proč já se vůbec starám ?! Měl jem ho tam nechat! Nezaslouží si abych mu pomahál!

Idiot! Bože já mám na něj takový vztek!

"Ugh!" Vydal jsem ze sebe naštvaně a hodil polštář po dveřích. "Kreténe!" Křikl jsem, hodil další polštář a svalil se na postel rozdýchávajíc svůj záchvat vzteku.

Natáhl jsem se pro svůj poslední polštář a zabořil si do něj obličej. "Uuuuhm!" Zakřičel jsem do něj a i ten hodil proti dveřím.

Rychle jsem vydechl a šel si dát ledovou sprchu abych toho idiota nešel zmlátit.

Jak já bych mu jednu vrazil aby se vzpamatoval kretén jeden kreténský!

"Hope" - (Larry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat