Epilog

4K 328 71
                                    

Je to už dlouho...
Přibližně dva roky od toho co jsem ti tady psal naposledy.

Stalo se toho vážně hodně. Měli jsme skoro roční pauzu jako 1D. Každý dělal něco jiného, já natáčel válečný film, Liam zkoušel nahrávat písničky, Niall cestoval po světě a hrál golf, jak jinak....a ty? Ty jsi byl s Daniell a Freddiem.

Mysleli jsme si že pauza bude dobrý nápad...ale nebyl. Liam nám oznámil že by chtěl zkusit sólovou dráhu, ty jsi řekl že by jsi chtěl být otec a přítel na sto procent a že 1D by ti to jen stížilo no...a mě se vážně zalíbilo herectví. Takže zbyl jen Niall, který by ve 1D pokračoval....což by byla naprostá blbost.

Po pauze jsme řekli že uděláme poslední turné abychom se mohli pořádně rozloučit.

Bylo to tak těžké....každý koncert se neodehrál bez pláče jak nás tak fanoušků....ale i přesto to bylo naše nejlepší turné.

Byl jsem tak rád že už si se ke mě choval hezky protože jsem tě moc potřeboval. Každý tvůj úsměv mi dodával naději v lepší budoucnost.

Jen..

Kdyby těch úsměvu během pauzy neubývalo...Trvalo nám s klukům skoro celé turné abychom tě dali dohromady. Tak moc si se přes pauzu změnil, myslím vzhledově.

Nevím jestli to Daniell neviděla nebo jí to bylo jedno, ale vypadal si jako anorektit který začal s drogami. Jak si se mohl takhle ničit Lou? Všichni se o tebe tak moc báli...

No ale teď už jsi zase krásně měkoučký. Trošku jsme si tě vykrmily...a víš co? Nikdy si nevypadal víc sexy než s tvým malinkým kulatým bříškem....a dokonalým zadkem který se ti na pár let někde ztratil......ale teď už je tam kde má být.

Nedávno jste se s Daniell rozešli...a upřímně? Skáču radostí.

Nebyla to špatná holka. Vlastně byla celkem fajn....ale ne když byla s tebou...to jsem měl chuť ji zašlápnout do země.

Taky jsem mohl...byla tak malinká.

No nic odběhl jsem.

S klukama jsme stále v kontaktu, za to jsem nesmírně rád. Dokonce se sem tam sejdeme a jen tak si zazpíváme svoje písničky. Třeba i uprostřed náměstí v Londýně. Jo to byl super den. Naši staří fanoušci se k nám přidali a naše písničky se rozléhali snad po celém Londýně.

Dokonce si s námi znovu zazpíval Zayn když jsme si tak zpívali v LA v parku a ty si s Gigi proházel kolem. Bylo to skvělý.

Každý děláme to co nás baví. Ano 1D bylo naprosto skvělé ale všechno jednou končí.

Já natáčím filmy a skládám písničky pro jiné interprety. Liam se snaží rozjet svou sólo kariéru, Niall rád cestuje, hraje golf a skládá písničky...no a ty jsi skvělý táta....taky jsi porodce v X-faktoru.

Miluju náš život ač ta dokonalá část skončila.

No nic Lou už budu muset končit....čeká mě dlouho vysněné rande.

Bude dokonalé že ano?

Konečně jsem měla čas dopsat epilog 😢😢 Doufám že nejste nějak zklamání a že se vám tahle podvídka líbila 😊😊 Děkuju za krásné komentáře u každého dílu (i u těch kde jste Louise měli chuť nakopnout😊)

"Hope" - (Larry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat