Vešel jsem do pokoje a spokojeně se na sebe zaculil do zrcadla. Vyhrál jsem....tentokrát jsem to byl já kdo vyhrál.
"Jsem dobrej" zazubil jsem se do zrcadla a rozešel se do koupelny. Vyčistil jsem si zuby po tom pudinku, zhasl v koupelně a šel zpátky do ložnice.
"Kurva!" Nadakočil jsem když jsem uviděl Louise sedícího na mé posteli. "Málem jsem dostal infarkt!" Vypískl jsem a dal si ruku na hrudník.
"Nepřehrával jsem" řekl a postavil se dávajíc si ruce v bok. "Ale prosím tě" uchechtl jsem se. "I jí to musí být jasné"
"Nepřehrával jsem...s tebou jsem přehrával aby sis myslel že se mi to líbí" řekl s lehce nakrčeným nosem.
"No jasně" řekl jsem výsměšně a sedl si na kraj postele koukajíc na něj. "Je to pravda!" Dupl si a přešel přede mě.
"Nikdy se mi sex s tebou nelíbil!...jsi jak poleno! Nedokážeš mě a-" "drž hubu" zavrčel jsem a stáhl si ho na sebe umlčujíc ho rty.
"Uhm!" Vydal nesouhlasně a odtáhl se od mojich rtů zapírajíc se o mou hruď. "Nelibej mě!" Zavrčel a pokusil se vstát ale já si ho za boky držel u sebe.
"Ty mě ano ale já tebe ne?" Zamračil jsem se. "Jo" řekl pevně...teda aspoň se o to pokusil a znovu se pokusil postavit. "Tak to máš smůlu" zavrčel jsem a povalil ho pod sebe.
"Harolde" Zavrčel skze zaťaté zuby a podíval se na dveře. "Co? Bojíš se že by tvá 'holka' přišla? Myslíš že má tu drzost lést mi do pokoje?" Nadzvedl jsem obočí a chytl mu ruce vedle hlavy.
"Harry přestaň" šeptl a podíval se na mě. "Proč?" "Protože hned naproti je moje přítelkyně" špitl a pohledem sjel na můj hrudník.
"No a co? Říkal si že se ti to se mnou nelíbilo takže aspoň budeš potichu" řekl jsem a rty se přitiskl na jeho krk.
"H-Harry" řekl a pokusil se mi vytrhnout. "Přišel si do mého pokoje jen v boxerkách a říct mi že si nesténal falešně? To by bylo i od tebe dost ubohé" řekl jsem.
"Já....já-" "Kdyby si tohle nechtěl nepříjdeš sem...a určitě ne jen v těch zkurveně uzkých boxerkách co jsem ti koupil" zavrčel jsem mu do ucha a skousl jeho ušní lalůček.
"A-ani mi to nedošlo" zalhal tiše a malinko naklonil hlavu na stranu.
"Jo...jistě" šeptl jsem a začal rty laskat jeho krk.
"Uh...vážně" vydechl a uvolni se. Jo tobě tak budu věřit že se ti to se mnou nikdy nelíbilo...
Zatahal jsem zuby za jeho dokonalou citlivou kůžičku na krku na co se mi dostalo tichécho vzdychu, který opustil jeho smyslné rty.
Na zkoušku jsem pustil jeho ruce a zapřel se vedle jeho hlavy vyjíždejíc rty na ty jeho.
"Uhm" vydechl a pohl rty proti těm mým zaplétajíc mi prsty do vlasů.
ČTEŠ
"Hope" - (Larry)
FanfictionDokázal bych ti odpustit naprosto cokoliv Lou... Ale jednu věc ti neodpustím nikdy. Víš která to je? Naděje Louisi... Naděje kterou ty si zahodil... Naději v nás.. Cover dělal @Anonym_girl21😍😍 <3 (https://www.wattpad.com/user/Anonym_girl...