"Jednou"

3.6K 318 47
                                    

Louis

Co jsem to udělal...
Zhluboka jsem se nadechl a utřel si slzy zvedajic se z postele. Přeběhl jsem ke koši a vytáhl z něj jeho deník.

Nemůžu uvěřit že jsem si ho vážně četl...tohle mi nikdy neodpustí....ale...tak je to nejlepší nebo ne?

Roztřeseně jsem vydechl a zaklepal na jeho pokoj. "Hazz?" Zeptal jsem se a otevřel dveře. "Bež pryč Louisi" šeptl a tiše popotáhl utítajíc si slzy.

"J-já...Harry moc mě to mrzí" špitl jsem a tiše přešel k jeho posteli. "Prosím odejdi Louisi" "Ne...chci...chci si promluvit" vydechl jsem a vylezl si k němu na postel sedajíc si vedle něj.

"Uz jsi mi toho řekl dost" zamumlal a posadil se koukajíc na svoje ruce v klíně.

"Neměl jsem žádné právo číst tvůj denik...a strašně moc mě to mrzí Hazz" špitl jsem a dal mu deník na stehna.

"Už ho nechci" vydechl a odhodil ho na druhý konec postele. "Harry....nemůžeš se ho kvůli takovému kreténovi jako jsem já vzdát" řekl jsem a deník mu strčil pod polštář.

"Už se na něj ani koutkem oka nepodívám přísáhám" šeptl jsem a podíval se na něj.

"Nebuď najednou zase hodný Louisi"  řekl podrážděně a utřel si tvář. "Běž prosím pryč" vydechl a otočil na mě hlavu. "Nikam nejdu" špitl jsem a palcem mu setřel jednu neposednou slzu.

"Proč mi pořád ubližuješ?" špitl roztřeseně a zavřel oči. "Protože mě musíš přestat milovat" vydechl jsem a skousl si ret snažíc se ignorovat bolest kterou mi moje vlastní slova způsobila.

"Nikdy tě nepřestanu milovat Lou ať se budeš snažit sebevíc." Řekl tak pevně jak jen mu to v téhle chvíli šlo. "Ale pak se budeš pořád jen trápit"

"Já vím...vím taky že my dva spolu už nikdy nebudeme....ale i tak to nevzdám Louisi" "Mám Daniell Hazz...ano nemiluju ji a ani nikdy nebudu....ale mám jí moc rád a vím že být s ní bude pro všechny to nejlepší"

"Já vím" šeptl  a opřel si hlavu o mé rameno. "Nikdy nám nebylo souzeno být spolu...ať jsme se snažili sebevíc...nikdy by nám to neklapalo" vydechl a chytl mě za ruku.

"Jo" šeptl jsem, opřel si hlavu o tu jeho a propletl si s ním prsty. "Já vím že říkat to je špatné.....ale vždycky tě budu milovat Hazzy" špitl jsem a zavřel oči.

"Já tebe taky Lou....já tebe taky"

"Možná si myslíš že jsem svou naději v nás ztratil....ale tak to není...nikdy to tak nebude" "To jsem rád" řekl s úsměvem....ani jsem ho nemusel vidět....slyšel jsem to z jeho hlasu.

"Vím že to není správné ale....i přesto doufám že spolu někdy budeme moct být" řekl jsem po chvíli a stiskl mu ruku. "Já taky" špitl a přitulil se víc ke mě.

Tak.....už nás čeká jen Epilog😭

"Hope" - (Larry)Kde žijí příběhy. Začni objevovat