*MEDYADA HAYAL VAR. KARAKTERİ DAHA YENİ BULABİLDİM.*
Ben öylece kalırken Grand sinirle Simon'a bakıyordu. Bunu ne ara koymuştu? Fazla zeki, kurnaz ve acımasız biri. Onu bu ülkede yaşatmam. O bu ülkede biraz daha fazla yaşarsa kendi ellerimle öldüreceğim. Ama ya o yapmadıysa? Onun günahını almış olurum, hemen karar vermemeliyim, belki o koymamıştır.
"Sen mi koydun?" dedi Grand sert bir şekilde.
Simon alayla güldü. Grand sinirden ellerini sıktı, Simon'a doğru gitti ve yüzüne yumruk attı. Ben o anda gözlerimi iri iri açtım, hemen Grand'ın yanına gittim.
"Sakin ol."dedim.
"Nasıl sakin olabilirim, Hayal?" dedi Grand sesini yükselterek.
"Bana karş bir daha sakın sesini yükseltme!" dedim sinirle.
"Hayal, bu adam senin düşüncelerini okumaya çalıştı?" dedi Grand tekrar sesini yükselterek.
"Ya o Kire denen şeyi o koymadıysa?" dedim düz bir sesle.
"O koydu, ondan başka kimse koymaz." dedi Grand sinirine hakim olamayarak.
"Delilin var mı?.. Grand, büyük bir ihtimalle o koydu ama küçük ihtimali unutma... Diyelim ki o koyamdı, ne olacak?" dedim.
Grand bir an afallasada kendini toparladı, keşke bende bu kadar kolay kendime gelebilsem diye düşünmedim değil. Grand öfkeyle Simon'a bir yumruk daha attı, Simon'un burnu kanarken Simon acıyla inledi.
"Grand." dedim tehtit eder gibi.
"Ava içindi." dedi Grand düz bir sesle.
Buruk bir şekilde güldüm, Simon'a döndüm. Simon Grand'a benziyordu, tabii ikizlerdi. Bu düşüncemde saçma sapan.
"Sen mi koydun?"dedim Simon'a bakarken.
Simon alayla güldü. "Cevap versene." dedim öfkeyle.
Simon'un gülümsemesi bitti, ciddi bir ifadeye döndü, bana sinsice bakıyordu.Diyeceklerini can kulağımla dinlemeye başladım ama konuşmuyordu.
"Evet, ben koydum... Senin koyduğun gibi." dedi Simon.
Kaşlarımı çatarken Grand bana sorulu bakışlarını iletti. Ne diyeceğim şimdi? Kendimi toparlamam lazım.
"Ne ara, nasıl yaptın?" dedim sinirle.
İçten içe korkmuyor değilim, ama her şeye hazırlıklı olmalıyım.
"Sen bir güzel duygu sömürüsü yapıp 'beni öldür." diyince koydum. Çok acıklı bir sahneydi," dedi Simon yapmacık üzülerek.
Grand sinirle Simon'a tekrar yumruk atınca Simon yataktan düştü. Oha be o nasıl vuruştu? Yalnız Grand daha fazla ileri gitse Simon'u öldürecek. Ölsün ama Grand öldürmüş olmasın, Grand öldürmüş oluyor,çünkü onu, o vurdu. Yine de Grand vurmasın.
"Bana bak,bu kıza bir daha dokunmayacaksın!" dedi Grand bağırarak.
Grand'ı kolundan tuttum, Simon'a öfkeyle baktım. Grand bana aniden sarılınca ne yapacağımı şaşırdım, havada kalan ellerim bir süre sonra Grand'ın sırtını sardı. Ona sarıldığımda Simon yerden kalkmaya çalışmış ama başarısızlıkla sonuçlanmıştı, yerde yatarken bir tepki vermiyordu, artık gözleride kapalıydı.
"Grand." dedim kısık sesle.
"Efendim?" dedi Grand sarılmayı bırakırken.
"Simon..." dedim boğuk sesle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gelecekteki Ben
Science Fiction"Küçükken sorarlardı bize "Bir şey icat etseydin,ne icat edersin?" diye Herkes en az bir kez "Ben eğer bir şey icat etseydim,zaman makinesi icat ederdim," demiştir. "Büyüğünce ne olacaksın?" diye sorarlardı. Herkes en az bir kez "Ben bilim adamı/ka...