Ördögien vigyorgott,közben szemèt vègigvezette Franken,mire ő csak el vörösödött ès az alsó ajkát beharapva indult el Gerard felè.
Imádta a srác ártatlna tekintetèt,ès azt ahogyan elpirul.
Ezeket tartotta mindig is aranyosnak Frankben.
Olyan kis törèkeny,mègis ellenálhatatlan, olyan kis szelíd,de mègis vad ès lehetne tovább ragozni.
Az említett szemèly remegve,de mègis ledőlt az ágyra.
Most gyengèd akart lenni vele.
Nem akart egyből rátámadni ès látszott Franken is,hogy mennyire fèl.
Úgyhogy most bármennyire is nehèz lesz neki,de türtőztetni fogja magát.
Kezeivel szorosan átölelte az ijedt fiút,ès simogatni kezdte a fejèt,közben párszor beletúrt fekete,rövid hajába.
-Ne fèlj,nem bántalak.-
Próbálta megnyugtatni még mindig remegő fiút,majd tovább simogatta a fejèt lévő puha hajat.
-Mièrt is bántanèk egy ilyen aranyos teremtèst,mint te?
-Hát, az igazat megvalva a kemènyedő tagod,ami a fenekemnèl van nem ezt bizonyítja.-
Hallja meg a választ a másiktól.
-Szeretnèd már,hogy benned legyen,mi?-
Hallja meg a háta mögűl a suttogó mèly hangot,amitől egy halk nyögès hagyja el a száját.
-Ha ennyitől már ezt váltottam ki belőled,mi lesz akkor ha már benned mozgok?
-Nem tudom...apuci.-
Ès egy szó. Ez az egyetlen apró kis szó,ami váratlanúl ejtett ki Frank. Ez fogja most a vesztèt okozni.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Levelezőtàrsak {Frerard}
Любовные романыA vámpír ès az ő picuri Romeója... (trágár szavak, ès nèha amikor a "szereplők nem bírnak magukkal fèle jelenetek", +ez egy Smut)