Ha szavakban kellene megfogalmazni azt az arckifejezèst,ami Gerard arcán lett az ajtóban álló szemèlytől,akkor az a szó a leírhatatlan lenne.
Melanie volt az ajtóban állva.
Özike szemei könnyesek ès táskásak voltak,látszólag nagyon meggyötört volt.
A fiú meg nem tudta,hogy most mit is tegyen.
Csupán a règi emlèkeinek kèpei villantak meg a fejèben Melanieról.
Most amikor már èppenhogy de sikerült elfelejtenie,pontosan akkor jön újra az èletèbe.
A lány csak rá nèzett.
Egy halovány mosoly jelent meg meggyötört arcán.
Mintha minden úgy lenne,mint règen.
-Szüksègem van rád.-
Hallatszik Melanie vèkony,remegő hangja.
Gerard még mindig nem èrti,hogy mit is akar tőle.
-Sajnálom,hogy mindent elrontottam. Megtudsz nekem bocsátani?-
Nèz mèlyen a fiú szemeibe.
Gerardnak már minden világos.
Mostmár csak sajnálkozva figyeli az előtte álló kèk szemű lányt.
-Neked? Soha. Tisztában vagy vele,hogy mennyi ideig sírtam utánnad megállás nèlkül?!!
Ès most te,kèt èv után ide állítasz,hogy mindent sajnálsz ès,hogy fogadjalak vissza?
Bocsi kislány de ezzel attól tartok egy kicsit elkèstèl. Ha meg Jeson kidobott magadra vess. Öszíntèn szolva nem is èrtem,hogy eddig hogyan viselt el tèged. Èn már veled ellentètben megtaláltam valaki mellett a boldogságot.
Ès most akármennyire is undorodni fogsz tőlem,de bevallom,hogy egy srác mellett.
Na ès akkor mi van,he?
Tudd meg,hogy ő minden lánynál többet èr világon,még nálad is többet. Ő segített nekem a szívemben betölteni azt az űrt,amit TE hagytál. Te ès az a barom macsó pasid. Ès tudod mit? Kurvára leszarom,hogy ez nyálasan hangzott,mert ő még ezt is különlegesnek tartja bennem,hogy olyan vagyok amilyen. Szóval told el innen azt a vèzna kis segged ès haggy engem vègre bèkèn. A soha viszont nem látásra!!!-
Csapta be dühösen az ajtót,majd kulcsra is zárta azt.
Szemei közben bekönnyesedtek.
Háttal nekidölt a zárt ajtónak ès hallkan zokogni kezdett.
Közben èszrevette Franket a nappaliban ülve.
-Mindent hallottál?-
Nèz Frankre könnyes szemekkel.
-Igen,ès tudod mit? Köszönöm.
-Micsodát Frankie?
-Azt,hogy különlegesnek tartasz,pedig nem is vagyok az.
-Pedig igen is az vagy. Az èn legdrágább kincsem,ami csakis az enyém.-
Megy hozzá közel,majd az ajkaira hajol.
Frank a dereka köré teszi a lábait,mire Gerard felviszi az emeletre,közben egy percre sem válik el a fiú ajkairól.
Mikor felèr,becsapja az ajtót ès Franket gyengèden az ágyra fekteti.
Ugy èrzi,hogy megváltás neki ez a fiú.
Ès Frank is úgy gondolja,hogy megváltás neki Gerard...///
أنت تقرأ
Levelezőtàrsak {Frerard}
عاطفيةA vámpír ès az ő picuri Romeója... (trágár szavak, ès nèha amikor a "szereplők nem bírnak magukkal fèle jelenetek", +ez egy Smut)