Thirty-One

290 27 5
                                    


Gyengèden az ágyra fektette.
Szenvedèlyes csókra húzta Frank ajkait,amit egyre jobban kezdett elmèlyíteni.
Imádta ahogyan a fiú telt ajkai hozzá simulnak az övèihez.
Neki ez egy felbecsülhetetlen dolog volt.
A számára már idegesítővè vált szürke pulóvert egy erőteljes mozdulatta hajította le a földre,amitől láthatóvá vált Frank felsőteste.
Alsó ajkát beharapva mèrte vègig a fiút,akit már Gerard pillantásai is elèggè feltüzeltek.
-Kezdek tőled beszükűlni cica.-
Suttogja mèly,rekedtes hangon társa fülèbe.
-Szerinted èn nem?-
Szólal már fel Frank is.
Gerard tekintete közben az említett helyre tèved.
Kaján vigyorral nézi a másikat.
Szemei csakúgy ègnek a vágytól,hogy megfektesse Frankiet.
Hogy csak az övè legyen ès senki másé. Most ez volt minden vágya.
Halvány vörös ajkaira pillantott,majd a csillogó szemeire.
Annyira tökèletesen passzolt a kettő egymáshoz...
Azonnal rávetette magát.
Vágyott rá. Mindennèl jobban akarta őt ebben a pillanatban,de azonnal.
Apró csókjai a nyakán már elegek voltak ahoz,hogy Frankből hangos sóhajokat váltson ki,majd azokból erőteljes nyögèseket,amint a nyakáról áttèrt a melkhasára.
Gyengèden kezdte.
Mielőtt tovább folytatta volna Frankie kínzását,fejèt az álla alá tette kissè balra a szíve irányába.
Szemeit lehunyta és elmosolyodott.
Aranyosnak tartotta,hogy már ennyitől elèggè gyorsan ver a fiú szíve,örült,hogy ezt ő,csakis ő tudja belőle kiváltani.
Csakhogy van aki ezt sem bírja már olyan sokáig.
-A ku ... kurva è ... èletbe Gerard.
-Valami baj van cica?
-A farkamon fe... feküdsz ba... bassza m... meg!-
Nyöszörögi Frank.
-Tudod ezen könnyen segíthetünk.-
Vigyorodik el.
Lassan,szenvedèlyesen csókol.
Közben kezei egyre lejjebb èrnek el,egèszen a fekete anyagig.
Ott megállt.
Majd kínzó lassúsággal(legalábbis Frank számára) halad egyre lejebb az arcától,közben minden egyes helyen hagy egy apró szívás nyomot,ezzel is őrületbe kergetve Franket.
Mèg egy utolsó forró csókot hint a V vonalára,majd....
Nem,nem itt kicsik is vannak. :-)
.....
-A..ap...apuci!!-
kiáltja magán kívüli állapotban,közben durván beletúr Gerard fekete tincseibe.
Szemei fennakadnak,a levegő a torkába akad,amint közben fel-le mozgatja a fejèt,evel is kínozva Franket,aki már se nem lát,se nem hall önkívületi állapotában.
Majd egy gyors lökèssel kiadva magából mindent (szó szerint :D) csapzott hajjal,izzadtan
fekszik hanyat a párnába ès hunnyja le a szemeit.
Az utolsó amit hall csak egy apró kis mondat foszlány.
-Nekem van a legszebb,legaranyosabb cicám a világon.-
Majd egy kezet èrez meg a feje tetejèn,amint az kedvesen simogatja.....

///







Levelezőtàrsak {Frerard}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant