Franknel viszont korántsincs ilyen könnyű dolga.
Már most ott ül padban ès örül,hogy túlèlt egy teljes órát,tehát mèg csak hát darab van hátra,de ez sem olyan bíztató.
Maximum annyi,hogy az utolsón tud aludni is egy keveset,ugyhogy nem lesz olyan nehèz dolga neki sem.
Viszont most gondolataiból egy üzenet zökkenti ki.
E-mail-t kapott Gerardtól.
Szemei egyből felcsillannak,amint megnyitja az üzenetèt.GeeWay4: Órán vagy már?
Frank Iero 1256: Nem most csöngettek ki,mièrt?
GeeWay4: Csak,mert unatkoztam ès úgy gondoltam rádírok,mert szeretnèk valamit kèrdezni tőled.
Frank Iero 1256: Hallgatlak.
GeeWay4: Letetted a próbaèrettsègit?
Frank Iero 1256: Nem,most is arra próbálok felkèszűlni,mert csak három napon van rá. :( Mièrt?
GeeWay4: Csak,mert èn már letettem ès gondoltam segíthetnèk egy kicsit kèszűlni,ha nem bánnád. :)
Frank Iero 1256: Kedves tőled. :)
Mikor jöhetnèk?
GeeWay4: Mivel ma úgyis pèntek van,akár ma is,nyugi alhatsz a földön. :D
Frank Iero 1256: Hèj,gonosz vagy! :D
GeeWay4: Tudom. ;) De akkor ma megfelel neked?
Frank Iero 1256: Persze. Az esti járattal jövök,úgy fèl nyolcra ott leszek a a buszmegállóban. Csak van egy kis baj.
GeeWay4: Micsoda?
Frank Iero 1256: Nem tudom,hogy hol laksz. :'D
GeeWay4: Akkor majd a megállóban várni foglak.
Frank Iero 1256: Okè,most mennem kell. Mindjárt jön a tanár.
GeeWay4: Okè,akkor ma várlak. :)Frank neked annyi lesz azon a fránya estèn.....
///
ESTÁS LEYENDO
Levelezőtàrsak {Frerard}
RomanceA vámpír ès az ő picuri Romeója... (trágár szavak, ès nèha amikor a "szereplők nem bírnak magukkal fèle jelenetek", +ez egy Smut)