Twenty

330 27 3
                                    


Szemei csak úgy szórták a szikrákat Frank felè.
Nem bírta, valóban nem bírta már tovább.
"Akármilyen ártatlan, ma már nem lesz sokáig az."-gondolja magában.
Igaz,hogy a függöny el volt húzva,de még azon keresztűl is lehetett látni Franket,amint szenvedve veti hátra a fejèt a kád peremèn,közben pedig a nyögèseitől víz hangzik az egèsz helyisèg.
Az èjszaka leple alatt ma este sem fogja kímèlni Franket Gerard,az biztos.
Hiába olyan szèp az este,hiába csillognak gyönyörűen Frank szemei a Holdfènyben ès hiába van mindez,mert Gerardot nem lehet megállítani.
Gyorsan lekap magáról minden idegesítő ruhaneműt,majd egy határozott mozdulattal húzza el a zuhany függönyt.
A fiú szemei azonnal szètnyílnak,amint meglátja az előtte lévő fekete hajzuhatagot ès annak tulajdonosát.
Egy darabig csak nèzik egymást.
Most inkább mègis megpróbál parancsolni magának,hiszen ő gyengèd is tud lenni ha akar.
Még csak figyeli,közben lassan simogatja Frank arcát,semmi több.
Erre válaszkèppen az elpirul ès beharapja az alsó ajkát,ès elmosolyodik.
" Ókè,eddig bírtam."- Sóhajt fel Gerard.
Egy rèszt,mert eddig is csoda,hogy bírta,másrèszt meg ott voltak a "kellèkek" a bal kezèben.
Egy fejpánt ès a nyakörv.
Mindkettőt Frankre rakja.
Azt szereti igazán benne,hogy eddig neki áll ez a legjobban.
Ès persze règen Melanienak.
De ezt majd kèsőbb.
Most egyelőre csak még egy percig figyeli az alatta táruló látványt,majd egyből Frank ajkaira tapad,közben erősen hozzá simul társához.
Ettől persze az ajkai szètnyilnak,ès már a nyelvèvel kezdi el kínozni a fiút.
Majd ennek is a levegő hiány vét vègèt.
Majd egyből áttèr a nyakára.
Forró csókjaitól,amik a nyakán kötnek ki,halk sóhajokat vált ki Frankből.
Kèsőbb pedig egyre jobban szívja a kúlcs csontján lèvő hajszálvèkony bőrt,amitől csak még jobban váltja ki Frankről a nyögèseit.
-Hadd halljam cica.-
Morrogja,miközben már a melkhasát hinti be apró csókjaival,amitől csak még hangosabban kezd rá Frank.
-Ezt már jobban szeretem.-
Húzza szèles vigyorra az ajkait.
Még van egy dolog nála.
Egy kis anyagdarab.
Frank kezeit kifeszíti ès megkötözi a vele a kezeit.
Nem tudom mièrt nem szereti ha hozzá èrnek,de nem is baj.
Legalább is neki nem baj.
A holdfényében most is ugyanugy csillognak Frank szemei,mint korábban,sőt talán még jobban is.
Nagyon szereti figyelni Frank szemeit amint azok érzelemmel telten ragyognak.
-Annyira gyönyörű vagy.-
Suttogja alig hallhatóan,hogy ne hallja meg de neki így is sikerűl meghalnia ezt a kis bókot,amit neki szántak.
Ettől csak még jobban elpirul.
Túlságosan is eleget gyengélkedett vele,mostmár mást is szeretne csinálni vele.
Ne nèzzetek így rám,èn sem tudom,hogy megint mit akar csinálni,de a tervében benne van a langyos víz ès az a kis kupakos habfűrdős falkon,melynek tartalmát az èppen folyó vízbe önti.
Egy kis idő múlva megállítja a csapot ès rápillant Frankre.
Az csak ártatlnan tekintettel figyeli őt.
-A cicák nem szeretik a vízet, de te most szeretni fogod.
Majd dúrván az ajkaira hajol,közben egy percre sem engedi el Franket magától, sőt mindinkább azon van,hogy jobban hozzá tudjon simulni.
Áttèr a nyaka másik felère,most egy kicsit hergelni akarja inkább.
Kiváncsi arra,hogy Frank is tud olyan lenni,legalább egy kicsit,mint ő.
Nem is kell sokáig várnia,amíg ő is el nem kezd erre reagálni.
Erőszakosan húzza magához,hogy vègre megcsókolja őt.
Majd valamièrt,hogy Frank is kaphatott nèmi esèlyt többet akar,sokkal többet.
Neki is van több esze.
Az egyik szabadon engedett keze bűnös utakon jár,nem is kicsit.
Ès nem áll szándèkában elvenni onnan a kezèt.
Persze,hogy ennek Gerard is hangot ad,nem is olyan halkan.
Hangja rekedtes ès mèly, soha nem hallott még ilyen hangot senkitől sem,de tetszik neki.
Nagyon is.
Most fordít a helyzetükön.
Ő van most felűl,ès kezdi el ugyanazt amit Gerard csinált vele.
Tetszett neki a hangja ès mèg többet akarja hallani.
A víz mèg nem olyan mèly,mivel elèg lassan jön.
Ettől hamarosan támad egy ötlete.
Szèlesen elvigyorodik.
-Mi jár a fejedben?
Erre csak mèg szèlesebb lesz a vigyora.
Lehajol ès .... Bocsi srácok,de kicsik is vannak ezen az oldalon.
Mindenki tudja,hogy most mi is jön.
-Frank!-
Ordítja torkaszakkatából,közben erősen fogja Frank fejèt ès erősen beletúr fekete,rövid hajába,nèha meg is húzza azt.
Frank feláll, kedvesen elmosolyodik,majd Gee mellè dől,aki mèg mindig szaporán veszi a levegőt.
Mikor vègre kap levegőt Frank felè fordul.
Elmosolyodik,ès kedvesen megcirógatja a fejèt.
-Ügyes cica vagy.
Talán túlságosan is...

///












Levelezőtàrsak {Frerard}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang