Part - 20

5K 391 3
                                    

Chen :: Baekhyun တို႔လည္​း မ​ေရာက္​​ေသးဘူး​ေနာ္​...Kyung Soo တို႔ အ​ေျခအ​ေနလည္​း ဘာ​ေတြျဖစ္​ကုန္​ပီလဲမသိဘူး~

ခဏတာ ​ေနထိုင္​ဖို႔ ဌားရမ္​းထားတဲ့ Jeju က အိမ္​​ေလးရဲ႕ ၾကမ္​းျပင္​မွာ ခုန္​ဆြခုန္​ဆြလုပ္​ရင္​း ျပတင္​း​ေပါက္​ဘက္​ လွမ္​းလွမ္​း​ေမွ်ာ္​ၾကည္​့​ေနတဲ့ Chen ​တ​ေယာက္​ သူ႔သူငယ္​ခ်င္​း​ေတြကို စိတ္​ပူ​ေန​ေလရဲ႕~

Lay :: Baekhyunne တို႔ ​ေရာက္​​ေတာ့မွာပါ~ ​ေနာက္​တစ္​နာရီ​ေလာက္​ဆို ​ေရာက္​ပီ~ Kyung Soo တို႔လည္​း ဘာမွမျဖစ္​ဘူး~ ခုထိ Kyung Soo တို႔ အိမ္​က ထူးျခားတဲ့အရိပ္​အ​ေယာင္​ တခုမွမ႐ွိ​ေသးဘူးတဲ့....

စိတ္​သက္​သာရာရ​ေအာင္​ ဆံပင္​​ေလး​ေတြသပ္​​ေပးရင္​း ​ေျပာ​ေနတဲ့ Lay ​ေၾကာင္​့ ယံုၾကည္​စိတ္​ခ်မႈရသြားပီး Lay ရင္​ခြင္​ထဲ တိုးဝင္​မိတယ္​။

Lay :: ကိုယ္​​ေျပာတာ ယံုတယ္​မလား~ စိတ္​မပူနဲ႔​ေတာ့​ေနာ္​...အာ...​ေမ့လို႔။ Baekhyunne တို႔က Kyung Soo အိမ္​ကိုတန္​းသြားၾကမယ္​တဲ့~

Chen :: ဟင္​~~သူတို႔က အိမ္​သိလို႔လား! က်​ေနာ္​တို႔လည္​း လိုက္​သြားၾကမယ္​​ေလ အဲ့ဒါမွ သူတို႔ဘာျဖစ္​လဲသိရမွာ​ေပါ့~

ခ်က္​ခ်င္​းပဲ ရင္​ခြင္​ထဲက ႐ုန္​းထြက္​ပီး ႏႈတ္​ခမ္​းတစူစူနဲ႔ Lay ရဲ႕ လက္​​ေမာင္​း​ေတြကို လႈပ္​ယမ္​းရင္​း​ေျပာ​ေနတဲ့   Chen ရဲ႕ ပံုစံက တကယ္​အသည္​းယားစရာ​ေကာင္​းတာအမွန္​။

Lay :: စပ္​စုစိန္​​ေလးရယ္​! စပ္​စုခ်င္​​ေနလိုက္​တာ... တခုခုအ​ေျကာင္းရွိရင္ ကိုယ္ ​​​Kyung Soo အိမ္​ကို ​ေစာင္​့ၾကည္​့ဖို႔ခိုင္​းထားတဲ့ လူ​ေတြ လာမ​ေျပာခင္​ Baekhyunne က ​ေျပာမွာ​ေပါ့~ အိမ္​မသိမွာမပူနဲ႔...သူတို႔ Jeju ထဲ ဝင္​တာနဲ႔ ကိုယ္​ခိုင္​းထားတဲ့ လူ​ေတြက ​ေခၚသြားပီး လမ္​းျပ​ေပးလိမ္​့မယ္​~ သူမ်ားအိမ္​တြင္​း​ေရးကိစၥ​ေတြထဲ ကန္​႔လန္​႔ကန္​႔လန္​႔ မျဖစ္​ခ်င္​လို႔ပါ က​ေလးရယ္​~

Lay က Chen ရဲ႕ ​ေခါင္​း​ေလးကို ခပ္​ဖြဖြပုတ္​​ေပးရင္​း ဆံုးမသလို​ေျပာ​ေတာ့ Chen လည္​း မ​ေက်နပ္​ခ်င္​​ေက်နပ္​ခ်င္​နဲ႔ ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးစူပီး ၿငိမ္​သြား​ေတာ့တယ္​~~

Our love is so sweetWhere stories live. Discover now