Hoofdstuk 2

390 16 12
                                    

Pov Anna

gapend sta ik op en realiseer mij dat het mijn verjaardag is, het zal vast geen speciale dag worden want mama is er niet, wat ik jammer vind, want ik had mij er zo op verheugd. Ik hoop wel dat het goed gaat met tante Lynn! Ik had al een outfit klaar liggen, die trek ik snel aan en ren naar beneden. Wat is het eigenlijk stil zonder mama.. en wat heb ik een dorst, snel pak ik een beker met water en drink het in een keertje op. de dorst blijft. Uit het niets ruik ik bloed, ik ren super snel naar buiten waar een meisje op de grond ligt te huilen, haar knie ligt open. Ik kan me niet meer bedwingen en ren op haar af, het meisje gilt en ik bijt haar. ik wist niet dat ik zulke lange hoektanden had. als ik haar dood zie liggen realiseer ik mij wat ik heb gedaan. Ik heb een onschuldig meisje vermoord, dat waarschijnlijk is gevallen tijdens het rennen. Ik hoor mensen komen en ren weer naar huis. Thuis aangekomen realiseer ik wat ik heb gedaan, ik heb op mijn verjaardag een klein meisje van als ik zou moeten schatten 5 jaar vermoord met mijn langs hoektanden, waar ik het bestaan niet van wist. In paniek veeg ik al het bloed af en zorg ik dat niemand kan zien wat er is gebeurd. Ik pak mijn spullen voor school, als ik dat heb vertrek ik richting school. Op de fiets ben ik in paniek, maar ik laat het niet zien!

Op school aangekomen zie ik Julia,
"Happy birthday." hoor ik haar zeggen. "Bedankt." Zeg ik.
Opeens hoor ik een betoverende mannen stem "kan ik je tas tillen schoonheid?" Zegt de mannelijke stem.
"Als je het niet erg vind." Antwoord ik en geef hem mijn tas. Ik verdwijn in zijn ogen, ze zijn zo mooi net als zijn stem. Samen met hem loop ik naar de les ,Ik krijg het idee alsof ik word achtervolgt, maar gelukkig zie ik niemand. In de les aangekomen gaat de bel. als de les eindelijk is afgelopen, ren ik naar Archer de nieuw jongen, ik heb al even met hem gepraat en wij lijken precies op elkaar. "Afspreken?" Vraagt Archer. "Ja!" Roep ik blij. Ik zie echt wat in die jongen, hij is leuk!

Pov Julia

"Je zou toch met mij afspreken." Zeg ik lichtelijk boos. "Ja, dat klopt alleen Archer is zo lief en ik ga met hem afspreken." Zegt ze alsof ze in de hemel zweeft. Ik vertrouw die jongen niet, Anna lijkt wel betovert. "Dus ik ben niet lief?" Vraag ik boos en ren weg. Normaal is zij nooit zo, normaal ga ik achter de jongens aan en niet zij? Ze zal ook nooit een afspraak boven die van ons zetten, ik zal hem in de gaten houden!

Pov Archer

'Ik heb als het goed is Anna misleid, ze komt zo mee naar huis dus leg alles klaar!' App ik mijn moeder, ik zie Anna aanlopen dus doe mijn mobiel weg alsof er niets is gebeurd. "Met wie appte je?" Vraagt Anna, waarop ik antwoord dat ik met een vriend appte. Als de bel gaat heb ik gelukkig geen lessen meer en ga ik samen met Anna naar mijn huis.

Pov groene ogen meneer

Ohh nee zij gaat mee met Archer, hij gaat haar krachten onderzoeken en haar gevangen houden. Hij en zijn ouders zijn de beste vampieren jagers van de wereld en dat is geen goed teken..

Pov Anna

Wij zijn naar zijn huis aan het fietsen, hoe romantisch, ik zit bij hem achterop. Ik zie en meisje lopen en zonder dat haar mond beweegt hoor ik haar zeggen, dat haar zusje dood is omdat ze door iets gebeten is. Plots krijg ik een schuldgevoel, ik Annalise Elisabeth van der meer, heb een meisje vermoord. Aangekomen bij zijn huis, lopen wij naar binnen. Ik word gastvrij ontvangen, en krijg een kopje thee aangeboden van Archer's moeder "ja lekker alstublieft." Antwoord ik beleeft op het aanbod.
"Met suiker?" Word er gevraagd beleefd antwoord ik "ja alstublieft."
Als de moeder van Archer terug komt met de thee drink ik het snel op. "Lekker?" Vraagt Archer. Maar ik hoorde de vraag niet want alles word zwart.

Hoe vonden jullie hoofdstuk 2?
Laat in de reacties achter.
❤️❤️❤️

Liefs Michelle

My lost life (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu