Hoofdstuk 3

315 18 2
                                    

Pov groene ogen meneer

"Koning," zeg ik alsof ik een probleem heb "Archer heeft de prinses gevonden en toen betoverd."
"HIJ HEEFT WAT." Roept de koning, hij kijkt boos en paar wachters aan, die meteen begrijpen wat hij bedoelt. De wachters rennen als een stel gekken naar buiten, onderweg naar het huis van Archer..

Pov Anna

Ik word wakker en zit vastgebonden aan tafel, "waar ben ik?" Vraag ik.
"Je bent in een val getrapt VAMPIER." Zegt Archer treiterig, wacht vampier? Er komen twee mensen binnen en vragen of ik krachten heb "nee die heb ik niet, jullie hebben de verkeerde voor je ik ben Anna geen vampier." Ik word kwaad en opeens komt er vuur uit mijn handen. "Ze heeft de kracht van de elementen." Zegt Archer enthousiast.

Pov Archer

"En is dat dan zo speciaal?" Vraagt Anna. "Ja dat is het, niemand heeft die kracht behalve jij." Antwoord ik op een manier alsof ze vraagt wat 1+1 is.
Achter mij hoor ik een knal en zie ik bewakers staan, niet zomaar bewakers maar vampiers. Ik wil weg rennen ik weet al dat het geen nut heeft, maar toch probeer ik het. En ik had het goed er komen wachters achter mij aan en pakken mij vast, dat doen ze ook met mijn ouders. We worden naar het kasteel gebracht.

Pov Anna

Ik zie wachters weglopen met Archer en zijn ouders. Er komt een wachter naar mij toe en zegt "prinses loopt u even mee?" Op zijn vraag antwoord ik ja en wij lopen samen richting het bos.
Ergens stoppen we en is er een poort van blaadjes. "Cool, is dit de poort naar de vampieren wereld?" Vraagt ik, waarop de bewaker met zijn hoofd knikt. Wij stappen er doorheen en komen in een stad terecht, in de verte zie ik een kasteel waar ik nu al verliefd op ben. Blijkbaar lopen wij dus naar het kasteel en ben ik de prinses, wat best wel cool is!

Aangekomen in het kasteel staat daar een vrouw met een tiara op haar hoofd, volgens mij de koningin, dus maak ik een buiging. "dat hoeft niet, als je mij volgt ga ik je iets vertellen ,kom je mee?" Zegt de koningin. Ik knik ja en wij lopen richting een soort woonkamer, we zijn helemaal alleen.
De koningin begint te praten "ik ben jouw moeder en jij bent de prinses van dit rijk, dat over een maand van jou is." "Dus jij bent mijn moeder?" Vraag ik verbaasd. "Ja." Antwoord ze. "Waar is papa?" Vraag ik. ik zie tranen in de ogen van mijn moeder verschijnen dan antwoordt ze snikkend "hij is ontvoerd door de elven, nadat ze jou zijn gaan redden."  Het word een tijdje stil en dan vraag ik "waarom hebben ze papa dan ontvoerd?" "Omdat ze jou willen." Zegt mijn moeder verdrietig. "Weet je al wat voor een krachten je hebt?" Vraagt ze er snel achterna. "De krachten van de elementen." Antwoord ik alsof ik een geheimpje vertel.
Ik zie dat ze opschrikt, "zou het daarom zijn dat ze mij willen?" Vraag ik aan mijn moeder. "Nee, hij wilt dit rijk en omdat jij de koningin gaat worden over een maand, wilt hij jou."
antwoord ze. "Schat heb je de afgelopen tijd iemand met groene ogen gezien?" Vraagt ze er nog bij. "Ja hoezo?" Vraag ik. "Hij is de prins van de elven en heeft jouw vader ontvoerd."

Speciaal een cliffhanger omdat ik van mijn lezers houd, wat vond je van dit hoofdstuk of heb je vragen, laat het achter in de reacties. ❤️❤️❤️

Liefs Michelle

My lost life (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu