Hoofdstuk 15

167 6 2
                                    

Pov Kaylee

"Mama ik heb zoveel pijn!!" Dat is al de zoveelste keer dat Anna pijn heeft. "Heb je het tablet al genomen?" Vraag ik haar na de zoveelste keer. "Ja mama, kun je de dokter halen?" Antwoordt ze mij. "Oke, ik bel even." Ik pak mijn telefoon en bel naar een dokter, er word opgenomen en ik vertel wat er aan de hand is. De dokter komt eraan.

Pov Anna

"Ik neem u mee naar het ziekenhuis voor een echo en onderzoek!" Zegt de dokter. Sebastiaan die ondertussen ook gekomen was, draagt mij mee naar de auto. Aangekomen in het ziekenhuis doen ze de echo en de onderzoekjes. "Gaat het schat?" Vraagt Sebastiaan, waarop ik nee antwoord. Als wij een tijdje aan het praten zijn komt de dokter binnen en zegt "wij hebben de uitslagen, uw baby is aan het veranderen in een vampier of een fee en dat kan heel veel pijn doen!" "Moet zij dan hier blijven?" Vraagt Sebastiaan heel lief. "Ja, tijdens de verandering kan er namelijk veel fout gaan. Zoals besmettingen of dat er bijvoorbeeld maar een halve vleugel is." Zegt de dokter waarnaar hij wegloopt. "Hoe doen we dat als Kai aan gaat vallen?" Vraagt Sebastiaan aan mijn moeder. "Jij blijft bij haar, ik ga nu bewakers halen!"  Antwoordt ze terug, waarnaar ze wegloopt. "Gaat het een beetje?" Vraagt Sebastiaan. "Ja, maar de baby beweegt veel." Antwoord ik. De deur gaat open en mijn moeder komt binnen, ze kijkt blij en zegt. "Kai is aangevallen door de engelen en is vermoord!" Het drinkt tot mij door "kai is dood!" "Ik ben veilig!". "Jeeej!" Hoor ik Sebastiaan roepen. "Toen hij was vermoord had hij een demon en twee baby's bij zich!" Vertelt mijn moeder. "Wat zijn de baby's?" Vraag ik. "Er is dna onderzoek gedaan, het zijn de baby's van tante Lynn. de demon vertelde dat zij de mate is, tante Lynn overleden is bij de bevallen en dat de baby's Deveny en Cathlyn zijn genoemd." Antwoord mijn moeder.
Ze vierden feest en Sebastiaan en Anna gingen trouwen en leefden nog lang en gelukkig....

Heel veel sorry
1. Dat ik lang niet heb geüpload
2.voor het slechte einde, er moest van mij een einde komen, maar ik had geen inspiratie meer voor dit boek en wilde er al mee stoppen.

Ik ben nu bezig met een nieuw boek genaamd fairy blood:

Ik pak mijn spullen en loop het lokaal uit, ik weet niet wat ik opeens heb, maar ik voel me slap alsof ik in kan zakken. Ik zie de conciërge en vraag "ik voel mij niet zo lekker, zou ik na-" voor ik mijn zin af kan maken wordt het zwart voor mijn ogen.

Als Imke plots ziek wordt, blijkt dat haar moeder de feeën koningin is. Blijkt dat ze in gevaar is. En dat haar ouders iets achter hebben gehouden, wil je weten wat, dat lees je in dit boek!

X.michelle

My lost life (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu