Pov Lynn
Het lijkt alsof ik hier al uren zit, tot er een bewaker met Mairin binnen komt. "Tante, wij gaan wat onderzoekjes bij u doen, meekomen dus." Zegt Mairin best vriendelijk. Ohh nee, dan zouden ze zien dat ik zwanger ben! Wij lopen door een gang en eindigen in een kamer met een bed en allemaal technische dingen. Ik zie en man staat die begint te praten "hallo, ik ben mo de dokter en ik ga wat onderzoekjes bij je doen." Ik knik maar praat niet, hij moet mij wel kennen dus stel ik mezelf niet voor. "Ga maar liggen koningin Lynn." Vertelt hij mij, ik gehoorzaam en ga liggen. "Heb je ergens pijn?" Waarop ik antwoord dat ik overal pijn heb, dat is niet helemaal gelogen. "Nog een specifieke plek?" Ik knik nee. Hij komt naar mij toe met handschoenen aan, ik zie dat hij iets in zijn hand heeft. Ik vertrouw het niet dus ik hou mijn aandacht erop, totdat Mairin mij een trucje laat zien met een platte hand. Ik leg mijn hand ook plat neer en probeer het uit, ik voel en prik in mijn handen. Hij had een infuus achter zijn rug, die nu in mijn hand zit. Ik voel het zwart worden voor mijn ogen en hoor Mairin nog net zeggen dat het een goede afleiding was.
Pov Mairin
Het zijn kleine onderzoeken wat de dokter gaat doen, maar ze kan tegen gaan werken etc. Hij begint bij haar buik en heeft al meteen raak. "Ze is zwanger, ik weet alleen nog niet van hoeveel kinderen, want ik voel er meer dan een." Ik word enthousiast, ik krijg nichtjes of neefjes erbij. "Wat voor een spul zit er in het infuus? Vraagt ik. "Er zit molepasi in, en stofje dat je laat slapen." "Kan je haar laten slapen, want ik ga aan mijn broer vragen wat wij gaan doen met haar." Vertel ik hem. Ik loop naar mijn broer en vertel dat wij neefjes of nichtjes krijgen. Hij reageert verrast. "Waar moeten wij tante neerleggen?" Vraag ik aan hem. "Doe maar beveiligde ziekenboeg, hou haar in slaap wil je." Ik knik en loop weg.
Pov Anna
Ik ben nog een beetje aan het oefenen met vuur, totdat ik zwart voor mijn ogen krijg en beelden zie met tante Lynn, ze ligt hier in dit kasteel, in een beveiligde ziekenboeg te slapen. Ze ziet er verslecht uit en ze heeft een buik, ze is zwanger. De beelden lijken van volgende week te komen. Ik open mijn ogen en realiseer dat ik een visioen had, ik moet haar reden anders overleven 3 mensen het niet. Ik hoor opeens een deur open gaan en Kai staat in de opening. "Wat had je daarnet?" Vraagt hij agressief. "Ik viel flauw, maar het gaat wel hoor." Zeg ik met neppe glimlach. "Je ogen waren blauw, je liegt." En hij slaat mij. Ik pak lucht en zorg dat hij valt. Ik ren weg en vlucht naar buiten, ik kom gek genoeg geen bewakers tegen. Buiten aangekomen ren ik naar het vampieren rijk op vampieren snelheid en bedenk dat ik heel weinig bloed hier heb gedronken en val flauw neer.
Pov Kaylee
Ik heb een paar spionnen gestuurd om te laten kijken hoeveel soldaten ze hebben. Gek genoeg zijn er al twee terug, een daarvan heeft Anna in zijn armen. Ik ren naar ze toe en pak haar vast "ze lag op de grond in het bos." Vertelt een van de spionnen. "Bedankt heren." Bedank ik ze, ik zie dat ze een bloed tekort heeft gehad. Gelukkig hebben wij altijd mensen in onze kerkers, wij zijn geen mens drinkende vampieren, soms in nood doen we het. Ik neem haar mee in mijn armen en loop naar de kerkers. De mensen schrikken op als ze mij zien, ik vraag of er iemand een litertje bloed aan Anna wilt geven. Ik weet dat ze meer drinkt, maar dan zegt niemand iets. "Een litertje mag van mij wel hoor." Zegt een man die aan het zwaaien is. Ik pak zijn boeien en maak die heel strak vast, als ze vast zitten zeg ik vals. "Ohh wacht zei ik een liter ik bedoelde een litertje of twee drie." . "Nee niet doen alstublieft." Smeekt hij, want hij weet dat je zoveel niet overleeft. Ik luister niet en prik met mijn hoektand een gaatje ik zijn pols die bloed, ik hou Anna haar hoofd bij het gaatje dat al het bloed eruit zuigt. "AU! Alstu-" en de man is flauwgevallen, ik luister of ik hartslag hoor, maar die is ook weg. De meneer is dood. Ondertussen is Anna wakker geworden. "Mama, tante Lynn is zwanger en word verwaarloosd door de elven, ze is in een beveiligde ziekenboeg!" Vertel zij aan mij.
Bedankt voor het lezen van dit hoofdstuk, speciaal voor jullie heb ik ruim 200 à 300 meer woorden geschreven. Laat leuke namen achter voor de baby's alsjeblieft, mag je eigen naam zijn. X
JE LEEST
My lost life (Herschrijven)
VampireIedere vampier krijgt op zijn 16de vampier krachten en de transformatie tot vampier. Als blijkt dat de vampieren prinses bijna 16 jaar is zijn de vampieren jagers druk bezig met haar zoeken. En als ook nog blijkt dat zij een zeldzame gave heeft, sta...