Pov Anna
Ik ren snel naar tante Lynn en zie dat ze niet meer in bed ligt. Ik zie dat mijn moeder begint te huilen "waar kan ze toch zijn? Mompelt ze. "Mama, ik ga weer terug naar het vampieren rijk misschien weten ze daar iets." Zeg ik.
"Oke schat, ik zie je nog wel." En ik ren weg met de bewaker."Mam." Zeg ik terwijl ik naar mijn moeder toe ren. "Tante Lynn schreeuwde en daarna lag ze niet meer in bed." Zeg ik er in paniek achteraan. "Het komt vast goed." Zegt ze en loopt weg. Zij houdt iets achter, maar wat? Iets wat met tante Lynn te maken heeft? Ik besluit om mijn moeder te zoeken.
Pov Kaylee
De oorlog is begonnen, alle koningen en koninginen moeten langs komen. "Stuur alle alliantie een brief dat wij spoedig moeten vergaderen." Beveel ik de boodschapper. "Mam, ik eis dat je het gaat vertellen!!" ik zie een boze Anna staan, " wat moet ik vertellen." Doe ik alsof ik niet weet waar het over gaat. "Dat weet je zelf huis wel." zegt ze bitchy. "Oke, maar het is een lang verhaal. er waren ooit eens een man en een vrouw die beide een buitengewone kracht hadden, ze gingen trouwen en kregen 8 kinderen. Ieder kind kreeg een eigen rijk: vampier, elven, feeën, weerwolven, engelen, duivels, demonen en zeemeermensen. Jouw vader kreeg het vampieren rijk, ik ben geen echte maar gebeten vampier. Jouw neef is dus Kai en tante Lynn is jouw echte tante Lynn koningin der engelen. Er is in het rijk al jaren oorlog: tussen de elven en de vampieren, de engelen en de duivels waar de rest zich of mee bemoeit of niet, alle rijken zijn verdeeld in goed of slecht. De rijken worden over een paar weken overgegeven aan de kinderen van de koning en koningin, maar niet iedereen wilt dat." Ik stop met mijn verhaal. "Maar waarom perse tante Lynn?" Vraagt ze verbaasd. "Dat weet ik dus niet en daarom gaan wij met de alliantie vergaderen." Antwoord ik "Anna, er is nog iets. iemand in ons rijk had voorspeld dat er iemand zou komen om de oorlog te stoppen, dat ben jij Anna je moet je krachten ontwikkelen en de oorlog stoppen!" Zeg ik er nog bemoedigend achterna.
Pov Mairin
Ik hoorde dat mijn broer alle ministers bij elkaar heet geroepen en een vergadering houd dus ga ik nog even oefenen met vechten. "Vergadering is klaar Mairin." Zegt mijn broer die opeens in de oefenzaal staat. "En?" Vraag ik niet geïnteresseerd. "Wij gaan het rijk van de engelen overnemen." Zegt hij sluw. "Ik moet zeker helpen?" Zeg ik omdat ik al weet wat zijn plan is. "Ja, jij mag de koningin ontvoeren, ze ligt in het ziekenhuis in Hiraa." Zegt hij. "Oke, tot zo." En ik loop naar het ziekenhuis toe.
"Mevrouw, op welk nummer ligt er een Lynn." Vraag ik onzeker omdat ik haar achternaam niet weet. "Wij hebben op dit moment twee Lynns liggen, eentje voor rugpijn en de ander voor darmklachten. Degene met rugpijn ligt op 207 en darmklachten op 504." Vertelt ze. "Bedankt." Zeg ik vriendelijk en loop naar 207, want ze is en engel en die hebben snel rugpijn.
Bedankt voor het lezen van dit hoofdstuk, laat weten wat je ervan vond en als je het leuk vond, druk dan een keer op het sterretje ❤️
JE LEEST
My lost life (Herschrijven)
VampireIedere vampier krijgt op zijn 16de vampier krachten en de transformatie tot vampier. Als blijkt dat de vampieren prinses bijna 16 jaar is zijn de vampieren jagers druk bezig met haar zoeken. En als ook nog blijkt dat zij een zeldzame gave heeft, sta...