Hoofdstuk 11

138 7 0
                                    

Pov Lynn

Anna vroeg of ze haar moeder alleen mocht spreken, ik weet precies waarom, om te vertellen dat ze vampier is. "Hallo tante Lynn." Ik zie Mairin in de deur opening staan "wat doe jij hier, zeker niet je tante een ziekenhuis bezoekje brengen?" Zeg ik beangstig.
"Goed geraden." Ik zie de grijns op haar gezicht staan en ze loopt op mij af. "HELP!!" Schreeuw ik, omdat ik niet weg kan lopen. Ze heeft een doekje vast en doet het om mijn mond, ik probeer het nog weg te duwen, maar ik ben te zwak. Ik zie het zwart worden voor mijn ogen en ze vallen dicht.

Pov Mairin

Ik pak een rolstoel en zet haar erin, zo lijkt het net alsof ze slaapt. Wij moeten snel wegwezen, want zo komen er mensen. Ik ren de kamer uit en loop naar de ingang. Nu moeten wij snel terug rennen naar het elven rijk.
Aangekomen in het rijk geef ik Lynn aan Kai.

Pov Lynn

Ik word wakker in een cel, de cel is best ruim waardoor ik erin zou kunnen vliegen, maar mijn vleugels doen te pijn. er staat een dienblad met een soort deeg erop en wat drinken. Ik voel mij moe en besluit nog even te gaan slapen op een bankje dat in de hoek staat.

"Wakker worden tante Lynn." Hoor ik mijn neef Kai zeggen. Kreunend sta ik op en vraag wat er is. "Gaat je niets aan, meekomen!" Zegt hij gebiedend. Ik gehoorzaam maar en ga met hem mee. Wij zijn aangekomen in een kantoortje waar een bewaker in staat. Wij gaan zitten, hij begint met praten. "Tante, ik ga een dealtje met je sluiten, je gaat mij vertellen welke krachten Anna heeft of ik ga jou vermoorden!" Ik begin in paniek te raken. "Het plan is dat jij met een bewaker naar het vampieren rijk, je gaat daar vertellen dat je hebt kunnen ontsnappen. Vraag daarna haar krachten, dan kom je terug vertel je het en als je liegt of ontsnap dan executeert de bewaker jou, begrepen?!?" Zeg hij bedreigend. "Ja, kai." Antwoord ik zo onschuldig mogelijk. "Deze bewaker gaat met je mee, ik waarschuw je als je iets verkeerd doet ben je dood." Zegt hij heel verzekerd. Ik knik en Samen met die bewaker verlaat ik het kasteel onderweg naar het vampieren rijk.

Pov Anna

alle koning en koningingen van de alliantie zijn aanwezig. Ik loop wat door de hal, want ik mag niet naar binnen. Er loopt een butler naar mij toe en zegt dat tante Lynn voor de deur staat, blij loop ik naar de deur en ze staat daar met een bewaker. "Ik was ontvoerd door Kai, daarom heb ik een bewaker mee voor de veiligheid." Vertelt ze mij. "Kom gezellig binnen." En ik wijs met mijn hand naar een kamer.

Pov Lynn

Wij lopen een kamer binnen en gaan zitten. "Anna, ik heb een vraag. Wat zijn jouw krachten, misschien kunnen wij ze goed in de oorlog gebruiken." Ik doe mijn best om te zorgen dat het overtuigend over komt. Blijkbaar doet het dat, ze antwoordt namelijk "ik heb de krachten van de elementen, je kent toch wel de voorspelling van een oude vampier?" Vraagt ze dan aan mij. "Ja, zij die Anna heet met de kracht van de elementen kan de oorlog stoppen." Antwoord ik op haar vraag. "Ik ben waarschijnlijk die Anna, tante." Terwijl ze dat zegt is mijn mond gaan open staan. "Ik ga eventjes naar het toilet." Zegt de bewaker plots en loopt weg. "Anna, hij is niet mijn bewaker maar die van Kai!" Fluister ik wanneer hij weg is.

Pov Anna

Onee ik heb een probleem ik wil opstaan en weglopen maar dan plots staan er een stuk of 10 bewakers om mij heen "Prinses Anna, wij nemen u mee naar het rijk van prins Kai." Zegt de bewaker die net naast ons zat "Sorry Anna, anders zou ik geëxecuteerd worden." Lynn begint te snikken.  Ze leggen een hand op mijn mond zodat ik niet kan gillen en binden mijn handen bij elkaar. Wij lopen richting het elven rijk, waar Kai op ons staat te wachten.

Sorry dat er gister geen upload was, ik moest heel veel doen en kon dus niet uploaden. Ik heb in de week van de 20ste een toetsweek ,dus de komende twee weken kan ik niet uploaden ik doe mijn best om het wel te doen dus reken er maar niet op.

Bedankt voor het lezen van dit hoofdstuk als je het hoofdstuk leuk vond druk dan op het sterretje of zet in de reacties wat je van dit hoofdstuk vond. ❤️

Ps: normaal hebben hoofdstukken van mij 550 woorden en nu 784 woorden.

My lost life (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu