Hallo lezers van mijn boek, heel erg bedankt voor de 100 reads, omdat ik de 100 reads heb bereikt komt er een deze dagen een tweede hoofdstuk online, Ik denk vanavond. ❤️
Pov Kaylee
Ik ben aan het praten met het hoofd van de politie, totdat er een wachter naar mij toe loopt. "Koningin, we hebben informatie over Archer." Zegt hij tegen mij. "Vertel maar." Antwoord ik er kalmpjes op. "Er is magie gebruikt om te ontsnappen." Vertelt hij aan ons. De deur gaat open en in de opening staat Archer met een verdrietige Anna in zijn armen, hij heeft vleugels. "Archer spreekt." Zeg ik voordat de andere iets kunnen zeggen. "Ik ben de feeën prins, ik heb fouten gemaakt koningin. Ik heb de prinses van Kai gered, maar er is iets ergs gebeurt. Wilt u het van mij horen of van Anna?" hij beëindigt zijn zin. "Als Anna het wilt vertellen, mag zij." Zeg ik verbaasd. "Ja mam dat kan ik, papa is vermoord." Zegt ze en barst in tranen uit. "DOOR WIE!" Roep ik van het verdriet en de wraak. "Het persoon heeft een briefje achter gelaten met de naam k.." Antwoord Archer. "Hebben jullie het briefje mee?" Vraag ik ,waarop Anna ja knikt en mij het briefje geeft.
Pov Kai
Eindelijk, de spreuk is uitgewerkt! Ik ren naar een paar bewakers en zeg dat ze moeten zorgen dat ALLE ministers zo snel mogelijk hier zijn. Ik zie dat Keith naar mij toe komt lopen en vertelt dat hij de koning heeft vermoord. "Je bent dan wel mijn rechterhand, maar je hebt de koning vermoord?!?" Zeg ik alsof hij gekker geworden is. "Maar Anna wordt nu toch sneller koningin?" En hij heeft gelijk. Gelukkig wilt mijn zusje altijd met zulke dingen helpen, zoals ontvoeringen etc.
Pov Anna
Nadat mijn moeder de brief heeft gelezen ben ik naar mijn kamer gegaan en gevraagd of een bediende mij bloed wilde brengen. Zodra ik dat op heb val ik in slaap, maar niet voor lange duur er staat opeens iemand naast mij namelijk Archer "sorry, maar mijn ouders beginnen mij te missen dus ik ga naar huis." "Mag ik je wel missen dan?" Antwoord ik erop. Hij knikt ,geeft mij kusje en vliegt weg.
Ik besluit om aan mijn moeder te vragen of ik naar mijn 'moeder' mag en 'tante Lynn'. "Ja je mag, maar niet lang en er gaat een bewaker mee." Antwoord ze erop, ik knik en zeg dan doei tegen mijn moeder. Ik zie een bewaker staan en vraagt of hij mee wilt lopen met mij, richting het ziekenhuis.Pov 'moeder van Anna'
"Voel je je al beter, zusje?" Vraag ik bezorgt als ik zie dat ze wakker is.
Ze antwoord niet maar kreunt alleen een beetje. "Blijf maar..." Ik kan mijn zin niet afmaken, want Anna staat in de deur opening met een man van rond de 40. "Lieverd, hoe ging het alleen thuis?" Vraag ik bezorgd. "Mam ik wil je iets vertellen daarover, alleen tegen jou." Antwoord ze op mijn vraag. Dan bedenk ik mij wie die meneer zou kunnen zijn. "Anna, wie is deze meneer." "Dat leg ik meteen uit." En wij lopen de hal in richting het toilet. Aangekomen in het toilet vertelt ze mij het verhaal. "Dus je bent een vampier?" Vraagt ik verward. Ze knikt. "Hoe gaat het met ta....." Wilt ze vragen ,maar wij horen plots een harde schreeuw.Ik hoop dat je hebt genoten van dit hoofdstuk, wie dachten dat k. Kai was? ❤️
JE LEEST
My lost life (Herschrijven)
VampireIedere vampier krijgt op zijn 16de vampier krachten en de transformatie tot vampier. Als blijkt dat de vampieren prinses bijna 16 jaar is zijn de vampieren jagers druk bezig met haar zoeken. En als ook nog blijkt dat zij een zeldzame gave heeft, sta...