Hoofdstuk 4

255 14 6
                                    

"Hoe krijgen wij papa dan terug?" vraag ik. "Dat weet ik nog niet." Antwoord ze een beetje huilend terug. "Waarom hebben jullie mij niet opgevoed, maar mij voor een deur gelegd?" Vraag ik als ik denk dat het het best uitkomt. "Omdat er oorlog is en het niet veilig voor je was." Antwoordt ze op mijn vraag "je was geboren als mens." Zegt ze er nog snel achterna. Er word op de deur geklopt en mijn moeder doet open, bij de deur staat er een meisje dat vraagt "koningin kan ik de prinses klaar maken voor het diner?" "Jahoor dat is goed." Zegt mijn moeder knikkend. het meisje neemt mij mee naar een grote kamer met allemaal jurken, mijn ogen vallen meteen op een zalm kleurige baljurk. "Zoek maar iets moois uit." Zegt ze alsof ze al weet wat ik wil kiezen. ik loop meteen naar de jurk en trek hem aan. "Die staat je heel mooi!" Zegt ze verwonderd. Ik draai een rondje in de jurk ,als ik weer stil sta zie ik dat de ogen van het meisje groen zijn geworden en haar oren puntig. Dan bedenk ik mij dat de prins groene ogen en puntige oren heeft. ik wil wegrennen ,maar ze komt al op mij af met zilveren boeien, ik probeer weg te rennen, maar val over mijn jurk waardoor ik gepakt word.

Pov Mairin (prinses elven)

Ik ren op haar af met zilveren boeien en *klik* ze zitten vast. Wat zal mijn broer trots zijn, dat ik de prinses voor hem heb ontvoerd. "Help!" Roept Anna oorverdovend hard. "Wees stil, of dit word geen leuke ontvoering." Fluister ik geïrriteer.
"Dat is het toch al niet." Zegt ze binnensmonds. ik ren snel met haar aan de boeien het kasteel uit en ren naar het elvenrijk Luntis.

Pov Prins Kai

Er komt een butler aanlopen en zegt: "hoogheid, er staat iemand voor u aan de deur," "laat maar binnen!" Beveel ik hem. In de deur opening verschijnt mijn zusje met iemand in de boeien, dat persoon ziet er schattig uit in haar zalm kleurige jurkje. "Alsjeblieft broer, de vampieren prinses!" Wacht mijn zusje brengt de prinses mee, als ze maar niets terug wilt. "Krijg ik nog een bedankje ,of probeer meneertje te bedenken wat dat woord is waarmee je iemand bedankt." Terwijl ze dat zegt doet zij haar wenkbrauw omhoog.
"Bedankt Mairin, ik kan altijd op je rekenen." En ze geeft de boeien aan mij. "Laat mij raden ,jij bent de prins van de elven?" Vraagt ze, het eerste wat mij opvalt is dat ze verlegen klinkt. Ik knik, "jij gaat naar de kerker, om alvast aan je nieuwe huis te wennen."
Zeg ik met een angstaanjagende lach de angst was in haar ogen te lezen. "Wachters neem haar mee naar de kerkers, doe maar bij haar vader in de cel." En ik zie ze door de deur opening verschijnen, 2 best kleine mannetje die er niet al te aardig uit zien. Ik word opgepakt en in een kerker gegooid.

Pov Kaylee (moeder Anna)

Het duurt wel erg lang dat omkleding, ik sta op en loop naar de kleed kamer toe, maar daar is niemand. Ik loop naar een paar wachters en vraag of die het paleis willen doorzoeken. Er komen al een paar wachters terug zonder Anna, ik barst in tranen uit , val neer en alles word zwart.

Sorry sorry en nogmaals sorry dat het zo lang duurde ik probeer zo vaak mogelijk te schrijven, alleen ik had veel toetsen. Hopelijk komt het nieuwe hoofdstuk snel ❤️
Ps: laat weten wat je van dit hoofdstuk vond!!
Ps2: Mairin is de naam van greatinspiration omdat zij mij altijd zo goed helpt als ik haar iets vraag heeft zij een rol in mijn boek.

My lost life (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu