Hoofdstuk 14

122 9 5
                                    

Half jaar later

Pov Anna

Toen ik alles had vertelt moest ik een bodyguard nemen, ik mocht zelf kiezen wie. Ik koos en jongen van mijn leeftijd met bruin haar, gif groene ogen en is een fee, zijn vleugels zijn net iets lichter dan zijn ogen. Toen ik hem voor het eerst ontmoette wist ik het, hij zou mij beschermen. Ik weet nog dat het eerste dat hij zei mate was, hij zei het Met zijn mooie stem, het drong tot mij door. HIJ IS MIJN MATE!!! Hij beschermt mij nu iedere dag en is mijn vriendje geworden.

Wij hebben al een half jaar niks gehoord van Kai, we denken dat hij ieder moment gaat aanvallen. Ik heb leren vechten van Sebastiaan ter verdediging als hij er niet is, Sebastiaan is mijn mate en bodyguard.

Mijn moeder is iedere dag aan het huilen om mijn vader en tante Lynn. Waarschijnlijk is tante Lynn al bevallen van de tweeling, maar dat weten wij niet.

Het verhaal gaat hier verder.

"Auww!!" Ik heb al dagen last van misselijkheid en het gaat maar niet weg. "De dokter kan elk moment komen." Zegt Sebastiaan. Hij had gelijk, de dokter verschijnt in de deuropening. "Goedemorgen Anna, lekker geslapen?" Zegt ze een beetje te vrolijk. "Nee, ik ben te misselijk dat ik met moeite in slaap kom." "Owwh." Zegt ze terwijl haar blije gezicht verdwijnt. "Ik ga wat onderzoekjes bij je doen en wat vragen stellen, ben je alleen misselijk?" "Nee, ik heb ook hier last." Zeg ik wijzend naar bepaalde plekken bij de onderkant van mijn buik. "Anna, ik denk dat je zwanger bent. Om het zeker te weten moet je een zwangerschapstest doen." Zegt ze. "Wij worden ouders!" Zegt Sebastiaan. "Anna, als je hiervan iedere dag een tabletje neemt is je pijn weg." Zegt ze wijzend naar een doosje met pillen. "En hier een testje, je moet dit 10 seconden in je plas houden en met 2 streepjes ben je zwanger." Vertelt ze erbij terwijl ze het testje pakt. Ik doe het testje, en JA ik ben zwanger!!!!

Pov Kai

Lynn is bevallen van de tweeling, daarna overleed ze. Het zijn twee meisjes, Deveny en Cathlyn. Ze waren iets te vroeg, ik heb ondertussen mijn mate gevonden en wij gaan de baby's opvoeden of ze van ons zijn.

Ik hoor het gehuil van Deveny, als zij huilt is het omdat ze een volle luier heeft, anders nooit. "verschoon haar luier, ik ben druk!" Beveel ik mijn mate Emma zij is een demon. "Ja Kai." En ze loopt naar de baby, Cathlyn begint ook te huilen. "WAAROM MAG IK NIET GEWOON RUSTIG WERKEN?" Roep ik boos uit, de baby's zijn meteen stil en ik ga verder met mijn werk. Ik ben nu bezig met oorlogsplannen tegen de feeën, nog steeds heb ik wraak voor Archer. "Schat?" Vraagt Emma. "JIJ MOET OOK STIL ZIJN!" Ik ben nu echt pist en ga rondjes lopen door de tuinen van het paleis. Ik bots tegen een dienstmeisje op en word boos. "MEEKOMEN JIJ STUK VLEES!" Ze zwijgt en loopt braaf mee. Wij zijn in een kamer gekomen met allemaal wapens, ik pak en zwaard en een touw dat ik bind om haar armen. "Wat gaat u doen?" Vraagt ze onzeker, ik antwoord niet maar ik zwijg. Ondertussen zijn wij gelopen naar de tuinen waar een hakblok staat en heb ik iedereen de tuin in geroepen. Iedereen staat nu om het hakblok. De paniek schiet er bij het dienstmeisje in. "Ga maar liggen." Bied ik haar aan, ze luistert en gaat liggen. Als ze net ligt hak ik haar hoofd eraf en roep ik "dit is een waarschuwing voor iedereen, waar toe ik in staat ben en hoeveel wraak ik heb!"

Sorry mensen dat het lang duurde ,maar ik vergeet soms te schrijven. Ik ben van plan om minstens een keer per week te gaan uploaden, misschien omdat het vakantie is vaker. Hoop dat jullie genoten van dit stukje. ❤️

My lost life (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu