Hoofdstuk 10

144 9 0
                                    

In dit hoofdstuk leg ik per rijk dingen uit en is een extra informatie hoofdstuk, dit is ook het hoofdstuk die ik upload vanwege de 100 reads.

Feeën: mensen maar dan met vleugels en magie. Hun rijk ligt naast de elven en de koning en koningin zijn overleden ,dus de prins leid nu het rijk. Hun alliantie zijn de engelen, vampiers, zeemeermensen en de elven. De feeën horen bij de goede kant.

Engelen: onsterfelijke mensen met vleugels van veren ze kunnen allen sterven door dat ze worden vermoord. Hun rijk zweeft boven de zee, alleen de koningin leeft nog. De alliantie zijn de feeën, vampiers en de zeemeermensen.
De engelen staan aan de goede kant.

Vampiers: mensen die bloed drinken met lange hoektanden. Het rijk ligt naast de mensen wereld, alleen de koningin leeft nog. De alliantie zijn de feeën, zeemeermensen en de engelen.
Ze staan aan de goede kant, je zou het niet verwachten maar vampiers doen bijna nooit iets kwaad.

Zeemeermensen: zijn een combinatie tussen een vis en een mens, hun rijk ligt aan het weerwolven rijk, de koning en koningin leven allebei nog en hebben ook de macht in het rijk. Hun alliantie zijn feeën, vampiers en de engelen.
Ze staan aan de goede kant.

Weerwolven: mensen die in een wolf kunnen veranderen, ligt naast het zeemeermensen rijk, dit rijk heeft geen koning of koningin , want er leven losse groepen in met elk hun leider. Alliantie: demonen, elven en duivels.
Ze horen bij de slechte kant.

Demonen: slechte geesten, het rijk ligt diep in de aarde, ze hebben alleen een koning. De Alliantie van hun zijn: elven, duivels en weerwolven.
Ze horen bij de slechte kant.

Elven: sterke mensen die goed kunnen vechten en met dieren kunnen praten, het rijk ligt naast de Feeën en de koning en koningin leven nog. de alliantie zijn de demonen, feeën, weerwolven en duivels. Ze hoorde vroeger bij de goede kant ,maar door een oorlog bij de slechte.

Duivels: een soort die zich NOOIT laat zien, maar als ze het doen dan komen ze voor wraak, er is weinig bekent over dit soort en waar het rijk ligt. de alliantie zijn de demonen, weerwolven en de elven. Ze horen bij het slechte rijk.

Geschiedenis

Toen twee mensen ontdekten dat ze speciaal waren en verliefd op elkaar werden. Kregen ze 8 kinderen omdat die kinderen ook speciaal waren kregen ze een rijk en de macht om een mens tot haar/zijn soort te maken. Het ging jaren lang goed totdat de vrouw ziek werd en overleed. Haar man kon het niet verdragen en pleegde zelfmoord. Bijna ieder rijk wilde de macht hebben en ontstond er een oorlog. Een vampier heeft voorspelt zij die Anna heet met de kracht de element kan de oorlog stoppen.

Ik hoop dat jullie genoten hebben van deze extra informatie, als je iets niets snapt kun je dat in de reacties vragen. Dit is een extra hoofdstuk omdat ik de 100 reads heb behaald, iedereen bedankt daarvoor x. ❤️

My lost life (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu