Hoofdstuk 12

127 8 1
                                    

Pov Anna

Onee, hij weet mijn krachten. Wat gaat hij met mij en tante Lynn doen? "Bewakers, jullie nemen Lynn mee naar een cel en ik neem Anna mee." De paniek schiet er bij mij in, want ik weet niet wat hi met mij van plan is. Wij blijven alleen in een kamer, plots zegt Kai "Dus de kracht van de elementen hè?" Waarop ik zwijg. "negeren is onbeleefd Anna!" Schreeuwt hij. "Waarom doe je dit Kai?" Zeg ik terwijl ik in tranen uitbarst. Hij antwoord niet maar loopt weg. Verbaasd blijf ik achter en bedenk mij dat hij mij nooit alleen zou laten, Wat ik al dacht, er komen wachters aan die mij meenemen naar een kamer waar een bak met water, een hoopje aarde en een stuk hout ligt. Ze doen de deur op slot, ik ga maar oefenen met mijn krachten, want waarom zou dit er anders allemaal liggen. Ik begin met water, die gaat voor mij het makkelijkst, Daarna volgt aarde, vuur en lucht. Ik heb nog veel moeite met aarde en vuur, maar lucht en water beheers ik al goed.

Pov Lynn

Terwijl ik word meegenomen door bewakers barst ik in huilen uit. "Gaat het met ons koninginnetje?" Vraagt een bewaker, de sarcasme is in zijn stem te horen. Ik ga maar meespelen met ze en antwoord daarom: "jahoor, alleen voortaan mag het allemaal wat luxer." Inplaats van gelach dat ik had verwacht krijg ik een stoot in mijn buik, ik voel het zwart worden alleen zak ik niet weg. We komen aan in een cel waar ik in word geduwd en word vast gezet met boeien.

Pov Kaylee

Het gesprek is klaar, er is besloten dat wij moeten samenwerken en iedereen duizend man moet sturen naar de vampieren om te vechten in de oorlog. Ik zoek Anna, die is meestal hier aan het rondhangen. ik kom een bewaker tegen en vraag of hij anna heeft gezien, waarop hij nee antwoord. Ik raak heel erg in paniek en realiseer mij dat Kai hier geweest kan zijn, ik ren naar en bewaker en vraag of er hier nog mensen zijn geweest. "Uw zuster Lynn is nog langs geweest." Antwoord hij kalmpjes. Ik raak nog meer in paniek, dan word het maar wachten op alle soldaten om de elven aan te vallen.

Pov Kai

Gelukkig weet ze niet wat wij met haar van plan zijn, dat wij camera's hebben die haar opnemen en dat ze dit misschien niet gaat overleven. Ze is schattig met haar krachten aan het spelen, ik kijk ernaar tot ik achter mij een stem hoor. "Ik weet niet wat er is, maar er is iets met tante Lynn. Ze lag in het ziekenhuis en een bewaker vertelde mij dat ze bijna flauwviel na een stomp van hem." Ik zie mijn zusje staan. "Oke stuur maar een dokter naar haar toe." Zucht ik, Op een toon dat ze moet wegwezen. Ik ga weer verder met kijken naar Anna, tot Mairin weer binnen komt en zegt "tante Lynn is zwanger en verwacht een tweeling."

Jeeej ik ga weer proberen zo veel mogelijk te uploaden, moeten de baby's meisjes, jongens of beide worden? Welke namen? Laat achter in de reacties. X

My lost life (Herschrijven)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu