Aripi frante...
Am adormit plangand...
Asta explica faptul ca ma simteam precum un zombi, in prima zi de cursuri.
Nu ma odihnisem absolut deloc, asa ca mergeam si ca unul, tarandu-mi picioarele dupa mine.
Ramasese sa mai strig: "Creier! Creier!".
Sau, in cazul meu, "Damon! Damon!"
Daca Valerie si Bethany au observat starea mea, nu au comentat nici macar un pic, stiind prea bine motivul pentru care aratam in halul acela.
Logodnica lui...
Inca nu puteam trece peste faptul ca Damon avusese o relatie atat de serioasa, cu sora lui Alexei, incat sa ia o decizie atat de radicala si anume, de a se casatori cu aceasta.
Daca ea nu ar fi murit?
Daca eu si el ne-am fi intalnit, in acelasi fel, insa sa descopar ca el avea o sotie si, poate ca si un copil sau doi?
Ce am fi facut atunci?
Asta nu intelege Damon.
Impactul si efectele relatiei sale, care acum imi bantuie existenta.
Simt o usturime la gat, si realizez ca muscatura incepuse sa faca iar figuri.
Nu puteam sta separata prea mult de Damon, deoarece insemnul nu imi permitea acest lucru.
Imi acopar muscatura facuta de Damon, cu o esarfa, si ma indrept spre sala de curs cu numarul 03 unde se tinea primul curs, Autocunoastere si explorarea identitatii cu prof Tourniquet.
Ma asez si, apoi, sunt flancata din ambele parti de Bethany si Valerie.
Valerie nu parea deloc incantata ca se afla aici.
- Alexei m-a pus sa schimb cursurile! imi explica ea, explicandu-si starea.
- Dar eu chiar am vrut sa vin. Cand Alfa Damon mi-a propus sa imi schimb cursurile, am fost mai mult decat incantata! spune aceasta, radiind de fericire, incercand sa ma binedispuna, insa in zadar.
- Se vede! exclama iritata de zambetul lui Bethany. Si cand te gandesti ca acum puteam sa fiu in alta clasa, unde un anume domn profesor Trent Darrin preda Filosofia sau arta gandirii! spune ea, suspinand.
- Tu? La Filosofie? intreaba Bethany, dandu-si apoi seama de ce anume era Valerie suparata. Stai asa, tu te-ai dus la cursul profului Darrin numai pentru ca este atractiv?
- Nu atractiv, ci extrem, extrem de atractiv. Dupa absolvire, ne vom casatori! spunea Valerie, visand cu ochii deschisi.
- Si el stie? intreaba, mijind, Bethany, facandu-ma sa rad de ceea ce spuneau.
- O sa afle. La un moment dat! ii explica ea, deschizandu-si caietul si uitandu-se la foile goale. Nu te baga! Vezi-ti de treaba ta!
Inainte ca Bethany sa ii raspunda, profesorul cu care aveam cursul, domnul Tourniquet, intra in sala, si, dupa ce se prezinta si isi scrie numele pe tabla, incepe sa ne explice cateva infirmatii introductive in cursul acestuia.
Bethany incepe sa ia notite, iar Valerie se stramba si incepe sa deseneze inimoare, in interiorul carora scrijelea numele ei si al profului Darrin.
La sfarsitul cursului, profesorul Tourniquet si-a luat ramas bun, nu inainte sa ne dea prima tema pentru acasa, si anume, sa incercam, intr-o pagina sa ne descriem folosind orice mijloace: aspect, hobby-uri, personalitate, prieteni etc.
Aveam sa detest tema asta.
Si nu pentru ca nu era interesanta, ci pentru ca ma punea in fata faptului implinit.
Ce stiam eu despre mine?
Pana mai acum doua luni nici nu stiam de existenta creaturilor supranaturale, dar nici de originile familiei mele.
Ce puteam sa scriu in tema mea, astfel ca profesorul sa nu ma repereze ca un elev delasator, dar nici sa nu ii dezvalui prea multe despre mine?
- Doll, fata! Eu m-am plictisit. Ce zici sa tragem chiulul si sa vizitam mall-ul? ma intreaba Valerie.
- Nu cred ca pot acum. Poate mai tarziu. Mai am doua cursuri. Daca nu vrei sa partici, poti pleca. Nu esti obligata sa ramai! ii spun, indreptandu-ma spre urmatorul curs.
- La naiba! o aud ca striga. Alexei m-a pus sa pazesc o tocilara! Nu esti deloc amuzanta. Nu stii sa te distrezi.
- Ba stiu! Dar cineva, ii spun uitandu-ma spre Bethany, m-a facut sa imi pierd pofta de distractie. Asa ca, daca vrei sau nu sa ma urmezi la cursuri, este fix treaba ta.
Bethany se apropie de mine, atingandu-mi mana, de parca incerca sa ma compatimeasca.
Valerie ne urmeaza, blestemandu-si zilele, tarandu-si picioarele.
- Daca vrei, maine ne putem duce la mall. Nu avem decat un curs! ii spun lui Valerie, facand-o sa zambeasca putin, ca mai apoi sa se incrunte, atunci cand intram in sala de curs.
- Cum se numea cursul asta? o intreaba pe Bethany, care isi aranja lucrurile, pe banca.
- Tipologia personalitatii. Cu doamna profesor Grimly.
- Adica cum sa mananci rahat despre o persoana, fara ca aceasta sa isi dea seama! mijeste Valerie, uitandu-se in jur. Macar cursul asta o sa fi distractiv! adauga ea, fiind entuziasmata de faptul ca avea sa invete cuvinte si expresii noi pe care le putea folosi pentru a jigni persoanele care o enervau.
Si cum Valerie era antisociala, asta insemna ca toti aveam sa trecem prin noul ei filtru...
***☆***
Al treilea curs trebuia sa inceapa, iar Bethany nu isi facuse inca aparitia.
Dupa cursul doamnei Grimly a iesit rapid din sala, dupa ce am vazut ca a stat cateva minute incruntata.
Valeria a observat acest lucru si s-a apropiat de mine.
- Probabil ca Alfa Damon i-a comunicat ceva prin conexiunea telepatica a haitei si de aceea a plecat.
- Sper ca nu este ceva grav! ii raspund gandindu-ma la tot felul de lucruri. Oare de ce o fi chemat-o? Intreaba-l pe seful tau? Poate stie ceva.
Valerie se incrunta si apoi imi raspunde imediat.
- Se pare ca Volkov a fost zarit prin orasul Hasbro. De asemenea a fost identificata prima sa victima. Seful meu si Alfa sunt acum acolo. Probabil ca Bethany asigura perimetrul castelului, asigurandu-se ca nimeni nu va patrunde aici.
Ii aprob si apoi ne indreptam atentia catre domnul profesor Dottle, care ne anunta ca nu isi poate tine cursul, deoarece fiica sa a fost gasita moarta in oras, fiind ucisa de un strigoi.
- Se pare ca am descoperit si care anume a fost victima lui Volkov! ii spun lui Valerie, lasandu-mi capul pe banca.
- Ai febra, cumva? Trebuie sa il chemam pe Damon. Ai stat prea mult timp departe de el.
- Nu este nevoie. M-am razgandit cu privire la vizita, de maine, programata la mall. Haide acum. Asa ne vom duce noi la baieti. Poate aflam mai multe despre atac si, poate chiar, care este intentia lui Volkov si ce vrea de fapt.
Valerie imi aproba si iesim din castel, luand-o si pe Bethany cu noi, care ne astepta la poarta, urcand apoi impreuna in autobuzul universitatii care ne-a lasat in statia din centrul orasului Hasbro.
Cu cat ma apropiam mai mult de oras, cu atat durerea se domolea, putin cate putin.
Astfel ca, atunci cand am ajuns la mall, durerea trecuse complet.
Ceea ce insemna ca, pe aici pe undeva, se aflau Damon si Alexei.
Si cadavrul fiicei domnului Dottle, ucisa de Volkov...
CITEȘTI
Societatea Secretă
WerewolfTrei surori, vrajitoare, gasesc intr-o carte de vraji, o profetie despre ele, pe care, o interpreteaza intr-un mod eronat. Conform acesteia, prima dintre ele care va ramane insarcinata, va aduce pe lume cel mai puternic copil care le va aduce sfarsi...