Capitolul I

320 25 1
                                    

Secrete dezvaluite...

Probabil ca, din cauza socului, mama mea incepuse sa abereze.

Sau, poate ca, nu eram singura care vazuse sigiliul miscandu-se.

Altfel, nu imi puteam explica balivernele pe care le scosese pe gura, atunci cand imi inapoiase plicul.

- Mama? Esti bine? o intreb ingrijorata, vazand ca se blocase, de parca retraia o amintire urata.

Tatal meu o atinge usor, facand-o sa isi revina din starea in care intrase.

- Selene, asta a fost in trecut. Poate ca, acum, s-au mai schimbat lucrurile.

- Stii bine ca nimeni nu ii poate topi inima de gheata a surorii mele. Daca nu a facut-o un copil, ce crezi ca o mai poate opri acum pe Gwendoline sa isi duca sentinta la bun sfarsit?

- Dar daca nu a reusit atunci, poate ca nici acum nu se va intampla nimic. Ai fost martora la cele intamplate. Nimeni nu a putut sa faca nimic.

- Uhm! Imi cer scuze, ii intrerup, atragandu-le atentia, eu sunt inca aici! Despre ce tot vorbiti acolo? Mama, tu ai o sora? Credeam ca esti singura la parinti!

Mama ofteaza si, dupa ce ii face un semn subtil tatalui meu, se intoarce spre mine.

- Cred ca, a venit timpul sa iti povestesc despre familia mea. Si ceea ce acestia mi-au facut. Insa, pentru acest lucru vreau sa ma asculti, fara sa ma intrerupi sau sa incepi sa spui ca aberez sau ceva de genul. Ne-am inteles?

Ii aprob confuza si ii fac semn sa continue, simtind cum se formeaza un gol in stomacul meu.

Nu stiu de ce, dar simteam ca ceea ce avea mama sa imi spuna nu avea sa fie ceva usor de digerat.

Poate ca, secretul ei avea sa imi schimbe viata complet.

- Totul a inceput pe cand eu aveam 7 ani. Cele doua surori ale mele, mai mari, Gwendoline si Lora, au gasit o carte veche de vraji, in podul casei. Atunci cand toate trei am atins-o, raze de lumina au inceput sa iasa din carte, care s-a deschis, mai apoi, singura, permitandu-ne sa vedem ceea ce era ilustrat pe cele doua pagini la vedere. Gwendoline, fiind mai mare, se descurca mult mai bine, decat mine sau Lora, la descifratul Limbii Sacra, o limba scrisa si folosita in vrajile neamului nostru. Asadar, dupa o prima traducere, eronata, dupa parerea mea, Gwendoline a descoperit ca scrisul era, de fapt, o profetie. Profetia avea in centrul atentiei trei surori cu puteri nemaivazute care, aveau sa schimbe soarta lumii, daca una dintre acestea decidea sa faca un copil. Traducerea eronata a surorii mele, a permis intelegerea gresita a profetiei, spunandu-le tuturor de aceasta si de ceea ce se putea intampla daca una dintre noi, pentru ca noi eram acele trei surori din profetie, avea sa aiba un copil, imi spune mama, oprindu-se apoi pentru a-si sterge lacrimile de la ochi. Gwendoline ne-a pus sa facem un pact, prin care nici una dintre noi nu isi alegea un partener, tocmai pentru a evita ca profetia sa se implineasca, iar lumea supranaturala sa nu fie distrusa de copilul uneia dintre noi. Din nou, traducerea ei a fost gresita, deoarece copilul aducea salvare si nu distrugere. Ambele cuvinte au acelasi simbol, o cruce, iar ceea ce le face sa se distinga este felul in care crucea este pozitionata. Daca este desenata pe jos, inseamna distrugere, iar daca este desenata in picioare, aceasta arata salvare. Gwendoline si-a dat seama de acest lucru, mult mai tarziu, insa nu si-a rectificat greseala, lasand profetia sa fie transmisa eronat. Invidioasa pe un copil inca nenascut care ii putea depasi puterile si reputatia, a continuat sa impartaseasca profetia falsa si sa ajunga sa isi distruga propria familie, dezbinandu-ne si exilandu-ma din lumea noastra.

Mama se ridica de pe fotoliu si se indreapta catre fereastra, uitandu-se pe geam, cautand, parca, ceva anume.

- Si, cum nu a fost de ajuns pentru ea, si-a condamnat propria sora, dar si nepoata la moarte. M-au exclus din clanul nostru, lasandu-ma fara puteri. Noroc cu tatal tau, care m-a luat de acolo si m-a scapat din mana celor care doreau sa ma tortureze, deoarece au realizat ca nu pot sa imi omoare copilul. Puterile tale erau mult prea mari, inca din pantece, asa ca, atunci cand membrii consiliului au vrut sa te omoare si au realizat ca nu pot face asta, au incercat si alte metode. Insa, dupa cum spuneam, tatal tau m-a ajutat sa scap, ascunzandu-ne in celalalt capat al lumii, adica aici, in oraselul acesta, unde nimeni nu stie de noi...

Societatea SecretăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum