Societatea Secreta

362 29 3
                                    

Inceputuri...

Coridorul era ornat cu mii de cristale si luminite care atarnau, in aer, creand o atmosfera linistitoare.

Insa, atmosfera era una de fatada, deoarece, ceea ce se petrecea dincolo de acest coridor, intr-una din camere, era cu totul altceva.

- Cum ai putut face asa ceva? Cum? O voce furioasa, taie, precum un cutit, linistea din casa. Cum ramane cu pactul dintre noi? Nu am facut acea intelegere degeaba! Trebuia sa te tii de cuvant!

- Eram mici. Nici nu stiam ce aveam sa promitem. Si poate ca nu este tocmai asa cum credeam noi. Daca...

- Liniste! Ai rupt pactul! Si vei fii pedepsita pentru faptele tale. Iar aceea..., spune aratand acuzator cu degetul catre pantecele femeii, ...aceea creatura ne va distruge clanul. Stii bine ce spune profetia!

- Dar daca am inteles-o noi gresit? Daca am avut dreotate cand am spus ca an tradus-o gresit? Cum ne va putea distruge un copil? Gwendoline, te rog! Daca se produce o greseala? intreaba intristata femeia, mangaindu-si pantecul.

- Nu ai nici un drept sa vorbesti! Fapta ta este de ajuns pentru a fii pedepsita. Nici un clan nu te va ajuta! Nimeni!

- Gwendoline, te rog! Fie-ti mila! Lora, te rog, te implor! Macar tu sa ma intelegi! Va rog! Aveti mila! implora femeia, cazand in genunchi, in fata surorilor ei si a celorlalti membrii ai consiliul Societatii Secrete care erau acolo pentru judecarea sa.

Lora, sora mijlocie a vrut sa se ridice, insa Gwendoline a tras-o inapoi, folosindu-si puterile si impingand-o inapoi pe scaunul sau.

- Daca o sustii, vei fii considerata si tu o tradatoare, Lora! o ameninta aceasta. Selena va fii exilata, iar progenitura va fii ucisa! Nu cred ca vrei sa fii partasa la crimele ei. Vei deveni o persoana non-grata, exact ca ea.

Sub ochii acuzatori ai celorlalti membrii, dar si a surorii sale mai mari, Lora se uita cu regret catre sora lor mai mica, cerandu-si iertare, apoi isi indreapta privirea spre podea, dandu-i de inteles Selenei, ca nu o putea ajuta cu nimic.

Gwendoline, fiind sora cea mai mare, avea dreptul sa isi exileze sora si sa ucida copilul din pantecele Selenei, copil care avea sa le aduca sfarsitul, conform profetiei gasite intr-o carte de vraji, pe care au tradus-o din Limba Sacra pentru a o intelege.

Selena a incercat de mai multe ori sa le spuna ca traducerea a fost facuta gresit, insa, cum Gwendoline era mult prea orgolioasa sa recunoasca stangacia traducerii, facuta in copilarie, profetia a ramas asa, fiind impartasita si celorlalte clanuri, pentru a se asigura ca aceasta nu avea sa se implineasca vreodata.

- Membrii ai consiliului, ce spuneti? Care este decizia voastra? intreaba Gwendoline, facand-o pe Selene sa incremeneasca.

- Nu, va rog! exclama aceasta, aparandu-si pantecele cu mainile. Va rog! Este un copil nevino-...

- Liniste! spune o alta vrajitoare din consiliu. Consiliul a decis. Selene va fii exilata, iar pantecul acesteia va fii starpit! continua aceasta pe un ton final.

Apoi, toti membrii consiliului au ridicat mainile, facand sa apara urme de energie Sacra, trimisa catre pantecul Selenei, pentru implinirea sentintei si, anume, uciderea copilului.

Insa, vrajile acestora nu avura nici un efect asupra pantecului.

Precum profetia spunea, puterile copilului nenascut erau atat de puternice, incat inca din pantece avea abilitati care puneau la zid pe cele mai iscusite vrajitoritoare.

Societatea SecretăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum