Capitolul XI

590 58 13
                                    

- Tata, stiu cum sa iau amuleta de la tripleti, insa am nevoie de ajutorul tau! ii spun tatalui meu, care ma astepta la intrare, imediat ce imi fac aparitia acasa cu Damon, fetele si Alexei.

- Ce e cu graba asta? Parca discutasem ca nu o sa ii dam amuleta strigoiului. Chiar acum discutam ultimele detalii cu garzile lui Alfa Damon, pentru a stabili perimetrul in jurul universitatii, al orasului, dar si de aici.

- Volkov i-a trimis un mesaj lui Damon, in care ne anunta ca daca nu primeste amuleta, haita va ramane fara lider si cred ca si lui Alexei o sa ii faca probleme. Tata, vrea sa il omoare pe Damon! ii spun tatalui meu, incercand sa imi ascund teama. Nu pot sta cu mainile in san si sa astept ca Volkov sa faca ceva.

- Ce plan ai conceput? ma intreaba tata, venind aproape de mine.

Scot foaia cu semnaturile si i-o arat, iar mama, care intra in acel moment in camera, vede foaia si incepe sa se panicheze, alarmandu-i pe ceilalti, mai ales pe Damon.

- Nu! Doll, nu te las sa faci asta! Este prea periculos! Nu! Niciodata! Dave! Cum poti permite asa ceva?

La cuvantul periculos, Damon a reactionat, incepand sa maraie.

- Ce tot spune mama ta? Ce ai de gand sa faci cu foaia aia? De ce esti in pericol? Doll, lupul meu o ia razna, asa ca ai trei secunde sa incepi sa vorbesti pana nu te inchid in dormitor si nu te mai las sa iesi in vecii vecilor.

- Unu... doi... trei! ii spun, numarand secundele si facandu-l sa maraie fioros. Nu ma poti trata ca pe o papusa de portelan. Stii foarte bine cine sunt si ce sunt pentru voi toti. Nu ma poti tine pe dinafara. Mai ales acum ca Volkov vrea sa te ucida!

- Despre ce tot vorbeste Doll? Ce este ea pentru noi? intreaba Valerie, uitandu-se, mai apoi, cu atentie la mama, pe care nu stia de unde o cunostea. Imi pareti cunoscuta. Va stiu de undeva?

Damon ramane cu ochii fixati pe mine, asteptand sa fac o miscare cat de mica si sa isi respecte promisiunea de a ma inchide in dormitorul sau.

- Nu acum, Valerie! o avertizeaza Alexei, care se apropie de aceasta si o incearca sa o scoata din camera, insa fara nici un rezultat.

- Draga, acum mi-a aratat foaia. Nu stiam ca asta avea de gand! ii explica tata, mamei mele care se uita inspaimantata spre Damon.

- Nu o lasa sa faca asta. Este periculos. Daca... daca pateste ceva!

- Daca mi-ati spune ce anume vrea sa faca, poate ca as opri-o! spune Damon, maraind in continuare, vazandu-se clar ca nu mai avea mult pana cand lupul sau iesea la iveala.

- Mama, termina! L-ai speriat destul pe Damon. Nu vezi ca mai are putin si se transforma? o cert pe mama, incercand sa ma apropi de Damon, pentru a-l calma. Exista o vraja care ma poate ajuta sa preiau identitatea unuia dintre tripleti, astfel incat sa pot intra in camera lor si sa iau amuleta. Atat de simplu.

- Dar mama ta..., maraie el.

- ...mama exagereaza. Ii este frica sa nu fiu descoperita.

- Exista consecinte si stii ce poti pati! striga mama plangand.

- Doll esti sigura ca vrei sa faci asta? ma intreaba tata, examinand foaia.

Ii aprob, facandu-l sa ofteze.

- Selene, adu cartea. Daca fiica mea spune ca o poate face, atunci eu am incredere ca asa va fi. Nu avem mult timp la dispozitie. Alfa Damon, te rog sa te calmezi. Iti voi explica personal totul, imediat ce vraja se va pune in functiune.

- Selene? Precum Selene Du Sussex? Faimoasa vrajitoare exilata care a dat nastere unei fetite, al carui destin este sa ne distruga pe toti? Acea Selene? se aude vocea confuza a Valeriei, care  isi plimba privirea intre mine si mama mea. Tu esti...? Dar nu se vede asemanarea si...? Stai putin! Innebunesc! Asta nu este posibil! Nu ai cum sa fii cea din profetie! Tu esti Doll, o vrajitoare care nu stie nimic despre familia ei, pentru ca... pentru ca... Dar, atunci se explica de ce anume Alexei te protejeaza, fara sa ii pese de ceea ce cred ceilalti membri importanti din clanul nostru! continua ea, bolborosind, facandu-ma sa oftez si sa decid ca era timpul sa ii arat cine sunt.

Societatea SecretăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum